ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۷۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۳۰۷# ۱۰۶.Jingkou Road, Qingdao, Shandong, China
  • درباره ما : از سال ۱۹۹۹ تاکنون در تهیه کالاهای تبلیغاتی با کیفیت بالا مانند: کیف خرید ، جعبه چوبی و سایر کالاهای تبلیغاتی تخصص دارد. با بیش از ۸۰۰ کارگر و ۵۰ مدیر تضمین کیفیت. را تأیید کرده و را ویرایش کنید. فقط یک ایمیل. شغل خرید شما از آنچه تصور می کنید آسان و خوشحال است.عمدتا با محصولات با کیفیت درجه یک به اروپا ، آمریکای شمالی ، استرالیا صادر می کند. تمام فروشندگان ما به طور متوسط ​​۵ سال تجربه ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    از سال ۱۹۹۹ تاکنون در تهیه کالاهای تبلیغاتی با کیفیت بالا مانند: کیف خرید ، جعبه چوبی و سایر کالاهای تبلیغاتی تخصص دارد. با بیش از ۸۰۰ کارگر و ۵۰ مدیر تضمین کیفیت. را تأیید کرده و را ویرایش کنید. فقط یک ایمیل. شغل خرید شما از آنچه تصور می کنید آسان و خوشحال است.
    عمدتا با محصولات با کیفیت درجه یک به اروپا ، آمریکای شمالی ، استرالیا صادر می کند. تمام فروشندگان ما به طور متوسط ​​۵ سال تجربه تولید و صادرات دارند. همه کارگران ۳ ماه فرآیند آموزش دارند و سپس با تریم کار می کنند.
    محصولات اصلی ما عبارتند از: کیسه خرید (کیسه غیر بافته شده ، کیسه بافته شده ، کیسه پنبه ای ، کیف کولر ، کیسه نایلون ، درب کت و شلوار) ، جعبه چوبی شراب.
    در زمینه تهیه کالاهای تبلیغاتی با کیفیت بالا مانند: کیف خرید ، کلاه ورزشی ، حوله ، لیوان ، جعبه چوبی ، اسباب بازی پر شده و سایر کالاهای تبلیغاتی از سال ۱۹۹۹ تخصص دارد. با بیش از ۸۰۰ کارگر و ۵۰ رئیس تضمین کیفیت. را تأیید کرده و را ویرایش کنید. فقط یک ایمیل. شغل خرید شما از آنچه تصور می کنید آسان و خوشحال است.
    به طور عمده با محصولات با کیفیت درجه یک به اروپا ، آمریکای شمالی ، استرالیا صادر می شود. تمام فروشندگان ما به طور متوسط ​​۵ سال تجربه تولید و صادرات دارند. همه کارگران ۳ ماه فرآیند آموزش دارند و سپس با تریم کار می کنند.
    محصولات اصلی ما عبارتند از: کیسه خرید (کیسه غیر بافته شده ، کیسه بافته شده ، کیسه پنبه ای ، کیف کولر ، کیسه نایلون ، درب کت و شلوار) ، جعبه چوبی شراب.

    بستن
محصولات
کیف خنک کننده
کیسه حرارتی
کیف تحویل غذا
کیسه کولر با فوم PE عایق 2 میلی متری
کیسه خنک کننده عایق با چاپ تمام رنگی
تحویل ناهار جعبه خنک کننده عایق ضد آب تاشو
بگ خرید
کیف نخی
کیف تحویل غذا
کلاه بیسبال NY
کلاه بیسبال پنبه دوزی
گلدوزی کلاه بافتنی اکریلیک برای آمازون