ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۰۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۲۹۹, Xinjiang Road North, Yangjiang, Guangdong, China
  • درباره ما : یک شرکت خصوصی است و تقریباً ۱۰۰ کارمند دارد. شرکت ما در سال ۱۹۹۸ تاسیس شد ، واقع در یانجیانگ ، گوانگدونگ ، چین ، مساحت ۵۰۰ متر مربع. کارخانه ما در حال حاضر بیش از ۲۰ کارمند فروش و فنی دارد.ما یک تولید کننده پیشرو هستیم که در زمینه تولید انواع لوازم خانگی مانند برش کوکی ها و سایر ابزار آشپزخانه و غیره متخصص هستیم. به دلیل تکنیک قوی ، مدیریت دقیق و خدمات خوب ، به دست یافتیم. محصولات ما در ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک شرکت خصوصی است و تقریباً ۱۰۰ کارمند دارد. شرکت ما در سال ۱۹۹۸ تاسیس شد ، واقع در یانجیانگ ، گوانگدونگ ، چین ، مساحت ۵۰۰ متر مربع. کارخانه ما در حال حاضر بیش از ۲۰ کارمند فروش و فنی دارد.
    ما یک تولید کننده پیشرو هستیم که در زمینه تولید انواع لوازم خانگی مانند برش کوکی ها و سایر ابزار آشپزخانه و غیره متخصص هستیم. به دلیل تکنیک قوی ، مدیریت دقیق و خدمات خوب ، به دست یافتیم. محصولات ما در سراسر جهان به فروش می رسند.
    ما همیشه مشتریان خود را با خدمات کارآمد و محصولات با کیفیت ثابت راضی می کنیم. علاوه بر این ، تحویل سریع و قیمت رقابتی از مزایای ماست. ما قادر به ارائه خدمات برای شما از طراحی محصول ، ساخت ، بسته بندی تا صادرات هستیم. سفارشات نصب شده استقبال می شود.
    تعالی استانداردی است که ما به طور مداوم در تلاش هستیم. هدف ما بهبود مستمر و برقراری روابط تجاری بلند مدت و چند برنده با تمام مشتریان خود در سراسر جهان است.
    برای کسب اطلاعات بیشتر، لطفا با آسودگی با ما تماس بگیرید:
    اتصالات و محصولات پلاستیکی ، با مسئولیت محدود
    آدرس: چین ، پلاک ۲۹۹ ، جاده سین کیانگ شمالی ، یانگجیانگ ، ۵۲۹۵۰۰ گوانگدونگ ، چین

    بستن