ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۱۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : Industrial Zone, Anping County, Hengshui, Hebei, China
  • درباره ما : برای بازدید از صفحه اصلی. از اینکه شرکتی هستید که از سال ۱۹۸۵ به عنوان کارگاه شروع به کار کرد و سپس. شرکت ما دارای مهارت های کشیدن سیم ، آبکاری و بافتن توری است. در چند ماه گذشته ما ماشین های بافتن مش فایبرگلاس و مش پانچ را خریداری کرده ایم. مجهز به تجهیزات تولید و بازرسی بیش از ۱۰۰ مجموعه و تولید سالانه تا ۵۰،۰۰۰،۰۰۰ . با توهین به ۲۲ سال سابقه کوتاه ، ما توجه زیادی به فناوری پیشرفته ، س ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    برای بازدید از صفحه اصلی. از اینکه شرکتی هستید که از سال ۱۹۸۵ به عنوان کارگاه شروع به کار کرد و سپس. شرکت ما دارای مهارت های کشیدن سیم ، آبکاری و بافتن توری است. در چند ماه گذشته ما ماشین های بافتن مش فایبرگلاس و مش پانچ را خریداری کرده ایم. مجهز به تجهیزات تولید و بازرسی بیش از ۱۰۰ مجموعه و تولید سالانه تا ۵۰،۰۰۰،۰۰۰ . با توهین به ۲۲ سال سابقه کوتاه ، ما توجه زیادی به فناوری پیشرفته ، سیستم مدیریت دقیق و دانش قوی می کنیم. بنابراین ما در بین مشتریان جدید و قدیمی خود به دلیل تحویل به موقع با کیفیت ، از شهرت خوبی برخوردار هستیم.
    محصولات اصلی: پارچه سیم فولادی ضد زنگ ، مش سیم برنجی ، مش سیم بافته شده ، مش سیم جوش داده شده و صفحه پنجره فایبرگلاس. در همین حال ، ما می توانیم مش سیم شش ضلعی ، پارچه سیم مشکی ، مش سیم گسترش یافته ، سیم خاردار ، طناب خاردار ، نرده های مش ، تور فلزی ، سیم فلزی ، مش سیم تخت ، مش مهر پا ، مش تسمه نقاله ، قفس حیوانات ارائه دهیم. محصولات ذکر شده در بالا در بسیاری از پرونده های سنگین مانند معدن ، ساختمان ، صنایع غذایی ، صنایع پتروشیمی ، صنایع دارویی و غیره به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد.
    ایده ما را مدیریت کنید --- "سخت کوشی ، کارکنان واجد شرایط ، تولید محتوا و اعتماد". اکنون ما یک سیستم کامل از خرید مواد اولیه ، تولید ، کنترل کیفیت ، بسته بندی و تبدیل به خدمات پس از فروش پیدا کرده ایم که به طور موثر در عمل تأیید شده است. با توجه به بازار جهانی ، ما بر اهمیت تبدیل صنعت مشبک سیم با تکنولوژی پیشرفته تأکید می کنیم. بنابراین طبیعی است که کیفیت بیشتر ، خدمات بیشتر و سیاست انعطاف پذیرتری را در اختیار مشتریان قرار دهیم.
    ما تمایل جدی برای برقراری روابط تجاری دوستانه با مشتریان مختلف در مناطق و کشورهای مختلف داریم. در عین حال ، ما صادقانه امیدواریم که بتوانیم مزایای مادی فزاینده ای برای شما به ارمغان بیاوریم.

    بستن
محصولات
مش سیم چین دار
مش سیم فولادی ضد زنگ
مش سیم هلندی
پردازش مش فیلتر
روکش پنجره برنزی
غربالگری پنجره امنیتی
صفحه فنس حشرات استیل ضد زنگ
صفحه حشرات آلومینیومی
مش تقویت کننده
مش سیم پلاستیکی
سری FINE MESH METAL
جعبه گابیون