ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۰۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۲۳۲۸ Haifeng Road, Binhai Industry Zone, Taizhou, Zhejiang, China
  • درباره ما : شرکت آشپزخانه ، آموزشی ویبولیتین با نام قدیمی در دهه ۱۹۹۰ تأسیس شد. این یک طراح و تولید کننده حرفه ای برای وان های فولادی ضد زنگ است و بیش از ۱۰ سال است.ما قالب های جدید وان را با توجه به نیاز مشتری توسط خود طراحی و باز می کنیم. در حال حاضر ، تقریباً محصولات ما به انگلیس ، ایالات متحده آمریکا ، پرتغال و روسیه و غیره صادر می شود.همانطور که می دانیم کیفیت عمر شرکت است. به منظور ارتقا کیفیت ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت آشپزخانه ، آموزشی ویبولیتین با نام قدیمی در دهه ۱۹۹۰ تأسیس شد. این یک طراح و تولید کننده حرفه ای برای وان های فولادی ضد زنگ است و بیش از ۱۰ سال است.
    ما قالب های جدید وان را با توجه به نیاز مشتری توسط خود طراحی و باز می کنیم. در حال حاضر ، تقریباً محصولات ما به انگلیس ، ایالات متحده آمریکا ، پرتغال و روسیه و غیره صادر می شود.
    همانطور که می دانیم کیفیت عمر شرکت است. به منظور ارتقا کیفیت محصولات ، ما فناوری پیشرفته ، تجهیزات ، تجربه مدیریت پیشرفت و سیستم سری تاسیس شده را وارد می کنیم. محصولات ما قبلاً از گواهینامه گذشته اند. ما مطمئن هستیم که کیفیت ما قابل باور است و قیمت ما رقابتی است.
    با تلاش همه کارکنان ، شرکت ما بزرگتر و بزرگتر می شود. با توجه به کیفیت ، فناوری و تلاشهای ما همیشه ، مطمئن هستیم که بهترین انتخاب شما برای برقراری ارتباط تجاری طولانی خواهیم بود. بیایید با هم کار کنیم تا آینده ای روشن بدست آوریم.

    بستن