ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۷۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : No.۲۰, Tianhe(N) Rd, Shihou Industrial District, Yongkang, Jinhua, Zhejiang, China
  • درباره ما : این شرکت دهه ها سابقه و تجربه عمیقی در ساخت دستگاه های توزین و ترازو دارد ، این شرکت به دلیل عملکرد با کیفیت و طراحی های نوآورانه ، تا حدی با شهرت مشهور پیشرفت کرده است. این شرکت با تولید سالانه بیش از ۲ میلیون دستگاه بین بازارهای داخلی و صادراتی در موقعیت پیشرو در بازار قرار دارد.امروزه فضای شرکت بیش از ۲۰۰۰۰ متر مربع است و از سال ۱۹۹۸ به دلیل سیستم کنترل کیفیت خود به معتبر اعطا شده است ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    این شرکت دهه ها سابقه و تجربه عمیقی در ساخت دستگاه های توزین و ترازو دارد ، این شرکت به دلیل عملکرد با کیفیت و طراحی های نوآورانه ، تا حدی با شهرت مشهور پیشرفت کرده است. این شرکت با تولید سالانه بیش از ۲ میلیون دستگاه بین بازارهای داخلی و صادراتی در موقعیت پیشرو در بازار قرار دارد.
    امروزه فضای شرکت بیش از ۲۰۰۰۰ متر مربع است و از سال ۱۹۹۸ به دلیل سیستم کنترل کیفیت خود به معتبر اعطا شده است. یعنی: کارخانه پردازش ، واحد مونتاژ ، بخش ارزیابی کیفیت و کارگاه تحقیق و توسعه بخش بسته. بخش تجارت خارجی و غیره.
    محصولات تولیدی طیف گسترده ای از مقیاس های خانگی و مقاصد اساسی تجاری الکترونیکی یا مکانیکی را پوشش می دهد ، یا: ۱. مقیاس شخصی. ۲. شوره شخصی الکترونیکی. ۳. سوله آشپزخانه. ۴. مقیاس محاسبه قیمت. ۵. شمردن مقیاس ، مقیاس توزین..
    شرکت ما همیشه از سیستم مدیریت علمی استفاده می کند. کاملاً به این سیاست پایبند باشید: "اولا کیفیت ، اولاً مشتری و اولاً اعتبار". ما همچنین یک سیستم کامل خدمات پس از فروش داریم. اینها می توانند بهترین محصولات و خدمات را به مشتریان تضمین کنند.
    برای داشتن یک شرکت با سابقه و دارای یک تیم رهبری قوی. این تلاش و هدف برای تک تک اعضای شرکت برای دستیابی به بهترین ها ، همیشه در اوج بودن و پیش بودن به یک هدف و روح مشترک تبدیل شده است!

    بستن
محصولات
HY-601F-5
T-602B
ترازو قرمز پگی سبز روشن
مقیاس الکترونیکی قیمت گذاری
ACS-708W
HY-709W
مقیاس چاپ چند منظوره، مقیاس قیمت گذاری
مقیاس چاپ چند منظوره، مقیاس قیمت گذاری
ترازوی آشپزخانه چند منظوره الکترونیکی
مقیاس پلت فرم
ابزار دقیق
مقیاس پلت فرم الکترونیکی، بوتیک، سنسور عالی