ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۰۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۹۹, Channel Pearl Plaza, Yilan Road, Siming District, Xiamen, Fujian, China
  • درباره ما : یاسین ژلاتین در سال ۱۹۸۶ تأسیس شد ، یکی از تولید کنندگان و صادر کنندگان پیشرو در صنعت مشتقات ژلاتین و ژلاتین (کلاژن ، ژلاتین برگ و پوسته کپسول خالی) در چین است.یاسین به دلیل کیفیت برتر خود همیشه به عنوان یک منبع قابل اعتماد شناخته شده است. فناوری ممتاز و کیفیت عمر ما هستند. در همان ابتدای کار ما سیاست "کیفیت یک متخصص نام تجاری را در ژلاتین ترسیم کنیم" و هدف آن شروع و تخصص بالا بود. از آن ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یاسین ژلاتین در سال ۱۹۸۶ تأسیس شد ، یکی از تولید کنندگان و صادر کنندگان پیشرو در صنعت مشتقات ژلاتین و ژلاتین (کلاژن ، ژلاتین برگ و پوسته کپسول خالی) در چین است.
    یاسین به دلیل کیفیت برتر خود همیشه به عنوان یک منبع قابل اعتماد شناخته شده است. فناوری ممتاز و کیفیت عمر ما هستند. در همان ابتدای کار ما سیاست "کیفیت یک متخصص نام تجاری را در ژلاتین ترسیم کنیم" و هدف آن شروع و تخصص بالا بود. از آن زمان ، ما یک تیم حرفه ای با مهارت های عالی ایجاد کردیم ، فن آوری ها و تجهیزات جدیدی را از خارج از کشور معرفی کردیم ، خط تولید را کاملا مطابق با استانداردهای ملی طراحی کردیم و یک سیستم کنترل اتوماتیک برای تولید ایجاد کردیم. پس از تنظیم علمی دامنه محصول ، یک فرایند تولید کامل به منظور تضمین کیفیت محصولات از همه جنبه ها ایجاد می شود.
    ما یک گروه از تیم حرفه ای باتجربه و آموزش دیده داریم ، معرفی فن آوری و تجهیزات پیشرفته بین المللی ، از طریق تنظیم سلول علمی محصول ، با تکنولوژی تولید کامل و تجهیزات پیشرفته تولید ، تجارت خط تولید مونتاژ ، می تواند کیفیت محصولات استاندارد ملی را تضمین کند ، استانداردهای صنعت ، بین المللی کاملاً مطابق با استانداردها یا استانداردهای سفارشی ویژه پیشنهاد شده توسط مشتریان است. تولید محصولات برجسته یک ارزش ذرت همراه با ارائه خدمات خوب با قیمت رقابتی است.
    علاوه بر این ، ما به خود می بالیم که بالاترین سطح صداقت را در معاملات مسئولانه خود با مشتریان نشان می دهیم. ما واقعاً به کارکنان خود در همه سطوح اهمیت می دهیم ، به طوری که از خوبی آنها در محیط کار و زندگی و همچنین اوقات فراغت آنها در اینجا به خوبی مراقبت کرده ایم.
    از طریق تخصص فن آوری و استانداردهای مدیریت بین المللی ، مشتریان ما را به عنوان شریک تجاری طولانی مدت ، قابل اعتماد و پاسخگو خود می دانند. ما آماده همکاری با همه مشتریان خود در داخل و خارج از کشور برای ایجاد آینده ای روشن هستیم!
    ماموریت: ماموریت ما کمک به سلامت انسان و تبدیل شدن به یک شریک خوب برای مشتریان خود با ارائه محصولات و خدمات با کیفیت است.
    دیدگاه: یاسین در زمینه ژلاتین ، کلاژن به مارک معتبر و قابل اعتمادی تبدیل شده است و مشتقات آن از جمله ژلاتین برگ ، پوسته کپسول خالی و چسب ژله با بالاترین تعهد نسبت به کیفیت محصول ، خدمات و مسئولیت اجتماعی است.
    مقدار:
    مشتری وسط است
    یاسین در زمینه ژلاتین ، کلاژن به مارک معتبر و قابل اطمینان تری تبدیل شده است و مشتقات آن مانند ژلاتین برگ ، پوسته کپسول خالی و چسب ژله با بالاترین تعهد نسبت به کیفیت محصول ، خدمات و مسئولیت اجتماعی است.
    مسئولیت
    فعالانه و تلاش برای تکمیل تمام وظایف و مسئولیت ۱۰۰٪ آنچه در جهت انجام بهترین نتیجه برای شرکت و مشتریان آن انجام شده است.
    کامل بودن
    یک عامل مهم برای تقویت یک رابطه مطمئن در هنگام کار با همکاران ، مشتریان و شرکا.
    همکاری با یکدیگر
    همکاران مایل به رشد و پشتیبانی از مشتریان برای دستیابی به اهداف مشترک و همکاری برنده هستند.
    ایجاد
    غیر از تفکر ، یافتن و توسعه روش ها ، تحقق ایده های جدید ، راه حل های جدید ، حل موثر کار.

    بستن