ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۰۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۹, Zoom۷, Advanced Business Center, Jinan, Shandong, China
  • درباره ما : شرکت توسعه فناوری در سال ۲۰۰۴ تاسیس شده است. یک تولید کننده حرفه ای میان وعده اکستروژن ، ماشین آلات گندله سازی ، غذای خانگی ، و ماشین آلات بسته بندی.این شرکت تیمی از متخصصان را که بیش از ۱۰ سال در این زمینه کار کرده اند ، جمع کرده است. ما می توانیم به طور مداوم طراحی محصول را با تکنولوژی جدید بین المللی همگام کنیم. علاوه بر این ، ما پرسنل با رژیم غذایی بالا و تجهیزات پردازش عالی داریم و ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت توسعه فناوری در سال ۲۰۰۴ تاسیس شده است. یک تولید کننده حرفه ای میان وعده اکستروژن ، ماشین آلات گندله سازی ، غذای خانگی ، و ماشین آلات بسته بندی.
    این شرکت تیمی از متخصصان را که بیش از ۱۰ سال در این زمینه کار کرده اند ، جمع کرده است. ما می توانیم به طور مداوم طراحی محصول را با تکنولوژی جدید بین المللی همگام کنیم. علاوه بر این ، ما پرسنل با رژیم غذایی بالا و تجهیزات پردازش عالی داریم و کنترل کیفیت در کل فرآیند تولید از سهام جز تا شروع تولید انجام می شود. ما می توانیم ماشین های با کیفیت مشتری را تا نیاز طراحی و شرایط کار کامل تضمین کنیم. تکنسین های ما همچنین می توانند انواع فن آوری مربوطه را برای تمیز کردن ، تولید مواد غذایی سالم و ایمن تهیه کنند.
    شرکت در تحقیقات فنی مواد غذایی اکستروژن مش می کند تا مشتریان ما غذاهای برتر برای فروش در بازار داشته باشند. ما می توانیم تجهیزات مشتری را به روز کنیم و آموزش های مربوط به تکنیک پیشرفته جدید را ارائه دهیم. ما همچنین می توانیم برای محصولات و مواد خاص با توجه به نیازهای خاص مشتری ، طرح های ویژه ای بسازیم.
    در حال حاضر ، شرکت ما در ۷۰ درصد سهم بازار خارج از کشور است و محصولات ما به آلمان ، استرالیا ، اوکراین ، مالزی ، اندونزی ، سوریه ، فیلیپین ، تایلند ، رومانی ، آمریکای جنوبی ، خاورمیانه ، آفریقا و سایر کشورها یا مناطق فروخته شده اند.
    در حال حاضر ما مشتاقانه منتظر همکاری بیشتر با مشتریان خارج از کشور بر اساس سود متقابل هستیم. لطفا برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

    بستن