ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۱۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : Room ۶۱۰, ۴# Wang Building, ۹# Jiang Jun Road Jiangning, Nanjing, Jiangsu, China
  • درباره ما : شرکت صنعت ، با مسئولیت محدود صادرکننده های حرفه ای و باتجربه تجهیزات حفاظت شخصی و محصولات ابزار دستی در چین است. با سالها تجربه ، ما درک دقیق و عمیقی از شرایط و ضوابط بازارهای مختلف در سراسر جهان و همچنین لوازم جانبی محصولات در چین داریم. هدف ما افزایش ایمنی کارگران ، بهبود بهره وری و ایجاد اعتماد به نفس در شغل و بازار است.محصولات ایمنی ما بیش از ۲۰ نوع دارد ، مانند: کلاه ایمنی ، کفش ایم ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت صنعت ، با مسئولیت محدود صادرکننده های حرفه ای و باتجربه تجهیزات حفاظت شخصی و محصولات ابزار دستی در چین است. با سالها تجربه ، ما درک دقیق و عمیقی از شرایط و ضوابط بازارهای مختلف در سراسر جهان و همچنین لوازم جانبی محصولات در چین داریم. هدف ما افزایش ایمنی کارگران ، بهبود بهره وری و ایجاد اعتماد به نفس در شغل و بازار است.
    محصولات ایمنی ما بیش از ۲۰ نوع دارد ، مانند: کلاه ایمنی ، کفش ایمنی ، کفش بارانی ، دستکش ، دستگاه تنفس ، عینک محافظ گوش ، ماسک گوش ، ماسک جوش ، دستگاه تنفس ، کمربند ایمنی ، غیر سمی ، کیف ابزار چرمی ، لباس باران ، لباس کار ، جلیقه انعکاسی ، ایمنی ترافیک بعضی از زمینه ها.
    اکنون محصولات ما از سراسر جهان ، از جمله اروپا ، آمریکای شمالی ، آمریکای جنوبی ، آسیای جنوب شرقی ، خاورمیانه ، آفریقا و غیره در بازار موجود است.
    ما خوشحالیم که روابط تجاری خود را با مشتریان در سراسر جهان برقرار می کنیم. ریشه در خدمات صادقانه ، عملی و کارآمد ، این شرکت به طور مداوم محصولات عالی تری را به مشتریان ارائه می دهد. اعتقاد ما این است که همکاری مهربانانه و سود متقابل مطمئناً منجر به رشد نرمتر هر دو طرف خواهد شد. ما از مشتریان جدید و فعلی مستثنی نیستیم تا سری به لیست ما بزنند و امیدواریم محصولات با کیفیت رقابتی ما را انتخاب کنید. در صورت تمایل می توانید سوالات خود را ارسال کنید و ما خوشحال خواهیم شد که به هر سوالی پاسخ دهید.
    امروز با ما تماس بگیرید ما اکنون آماده ارائه خدمات به شما هستیم!

    بستن
محصولات
STG-GB012/عینک جوشکاری
کلاه ایمنی STF-F103/3 در 1
کلاه ایمنی نوع STH-W036/JSP با تهویه بالا
ماسک گرد و غبار غیر بافته STD-JM005/FFP1/N95
ماسک حرفه ای تنفس گرد و غبار STD-GM304/دو کارتریج
ماسک جوشکاری ایمنی تمام صورت STW-A003/PP
STF-F003/Clear Face Shields EN166
دستکش کار چرم STG-HJ1102/Cow Split
گوشبند ایمنی STE-GC001/EN 352-1 قرمز رنگ ABS
STR-R9007/3pcs بارانی پی وی سی با شلوار پیشانی به سبک آمریکا
STR-AN202/ چکمه بارانی pvc خانم های شیک
STT-YS01/ مخروط ترافیک جاده تاشو با چراغ قوه