ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۱۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۲۱۹, Shabei Road, Dushan Industry Zone, Yongzhong Street, Longwan, Wenzhou, Zhejiang, China
  • درباره ما : طی چند سال گذشته ما فقط بر روی یک چیز تمرکز کرده ایم: چگونه شیرآلات و اتصالات خود را بهتر کار کنیم. ما فکر می کنیم ، ما طراحی می کنیم ، انواع مختلفی از لوازم جانبی را بر روی دستگاه شما اعمال می کنیم. ما طراحی خود را با هزینه های رقابتی تولید ارائه می دهیم تا از مارک های دارای نگرش و سبک پشتیبانی کنیم. بیا با ما صحبت کن شرکت ، با مسئولیت محدود از سال ۱۹۹۸ تولید کننده شیرهای توپی و اتصالات ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    طی چند سال گذشته ما فقط بر روی یک چیز تمرکز کرده ایم: چگونه شیرآلات و اتصالات خود را بهتر کار کنیم. ما فکر می کنیم ، ما طراحی می کنیم ، انواع مختلفی از لوازم جانبی را بر روی دستگاه شما اعمال می کنیم. ما طراحی خود را با هزینه های رقابتی تولید ارائه می دهیم تا از مارک های دارای نگرش و سبک پشتیبانی کنیم. بیا با ما صحبت کن شرکت ، با مسئولیت محدود از سال ۱۹۹۸ تولید کننده شیرهای توپی و اتصالات لوله های فولادی ضد زنگ بوده است. با مفهوم "مشتری اول" ، ما به توسعه پایدار و سریع دست یافته ایم ، نوآوری را ادامه داده و تجارت خود را در سراسر جهان گسترش می دهیم. با فرودگاه یونگ چیانگ حدود ۵ دقیقه و تا ایستگاه قطار ونژو نیم ساعت فاصله دارد. بندر نینگبو و بندر شانگهای بسیار نزدیک به کارخانه ما هستند.
    مواردی که ما تولید می کنیم شامل شیر توپی ضد زنگ ، شیر چک ، شیر دروازه ای ، فیلتر درشت ، اتصالات لوله و غیره است. همه آنها دارای هستند. شرکت همچنین توسط آزمایش و تأیید شده است ، بنابراین محصولات ما می توانند مطابق با نیاز مشتریان از مناطق مختلف باشند. محصولات استاندارد شامل و ... آنها به طور گسترده ای به جنوب شرقی آسیا ، خاورمیانه ، اروپا ، آمریکای جنوبی و مناطق دیگر صادر می شوند.
    تولید دقیق و تیم فروش حرفه ای ما تضمین شما در طول همکاری است ، لطفا در صورت تخصص در محصولات دریغ نکنید که به ما بپیوندید.

    بستن