ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۲۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۹۹ Zhengtong Road, Cixi, Zhejiang Province, Ningbo, Zhejiang, China
  • درباره ما : مسئول فروش صادرات ، یک تولید کننده حرفه ای تصفیه آب است. محصولات اصلی ما تلگراف آب فیلتراسیون آب و محصولات مرتبط با آب هستند.ما در سال ۱۹۹۵ تاسیس شدیم ، ما در حال تبدیل شدن به یکی از بزرگترین شرکتهای فیلتراسیون آب در چین در سال ۲۰۱۱ هستیم. با کیفیت خوب و خدمات خارق العاده به مشتریان خود ، ما قلب آنها را از بیش از ۵۰ کشور جهان به دست می آوریم ، و اکنون تعداد بیشتری از مشتریان دارند ما را ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    مسئول فروش صادرات ، یک تولید کننده حرفه ای تصفیه آب است. محصولات اصلی ما تلگراف آب فیلتراسیون آب و محصولات مرتبط با آب هستند.
    ما در سال ۱۹۹۵ تاسیس شدیم ، ما در حال تبدیل شدن به یکی از بزرگترین شرکتهای فیلتراسیون آب در چین در سال ۲۰۱۱ هستیم. با کیفیت خوب و خدمات خارق العاده به مشتریان خود ، ما قلب آنها را از بیش از ۵۰ کشور جهان به دست می آوریم ، و اکنون تعداد بیشتری از مشتریان دارند ما را انتخاب می کنند. دارای اکثر قطعات در منطقه آب است ، کل منطقه کارخانه ما تقریباً ۵۰ ، ۰۰۰ متر مربع است ، ما ۷ خط تولید و ۴۰۰ کارگر تشکیل داده ایم ، ظرفیت ماهانه می تواند به ۱۰۰۰۰۰ قطعه دستگاه برسد.
    "کیفیت زندگی است" را به عنوان یک استاندارد و اصل تولید در نظر می گیرد و سیستم کیفیت کاملی را شامل می شود که شامل کل مراحل تحقیق و توسعه تا تولید است ، بنابراین محصولات ما از شهرت خوبی نسبت به کیفیت و ضعف کم در بین مشتریان برخوردار هستند. گاهی اوقات آنچه آنها نیاز دارند کیفیت بسیار آسان و قابل اعتماد ، قیمت مناسب ، تحویل به موقع و خدمات مناسب است ، این مواردی است که ما می توانیم را تأمین کنیم. چشم انداز "به حداکثر رساندن رضایت مشتریان و کارمندان به منظور شرکت برتر در زمینه آب در چین" است. امروز ما گسترش و استقرار را سر و صدا می کنیم!

    بستن
محصولات
LMV-3/8-40
BP1600-CWF15
BP-3WG01S
BP-UV6W
BP-ONE1
BP1200- CWF01
CWF-1SF
BP-P3.2GT
BP-RH800G
BA-800GA
BP-3SQC
BP-1600G