ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۸۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۱۲ Juyuan Road, Binjiang District, Hangzhou, Zhejiang, China
  • درباره ما : شرکت مقیاس ، آموزشی ویبولیتین یک تولید کننده و صادر کننده حرفه ای است که متعهد به تحقیق و ساخت تجهیزات توزین است. ما در شهر زیبای هانگژو چین هستیم. با دسترسی بسیار راحت به حمل و نقل. ما طیف گسترده ای از مقیاس تجهیزات ، نشانگر توزین ، سلول بار ، تعادل ، مقیاس خانگی ، مقیاس بدنه ، مقیاس کف تجاری ، مقیاس کامیون ، وزن آزمایش و سایر ابزارها را ارائه می دهیم. ما بیش از ۱۵ سال تجربه در این زمین ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت مقیاس ، آموزشی ویبولیتین یک تولید کننده و صادر کننده حرفه ای است که متعهد به تحقیق و ساخت تجهیزات توزین است. ما در شهر زیبای هانگژو چین هستیم. با دسترسی بسیار راحت به حمل و نقل. ما طیف گسترده ای از مقیاس تجهیزات ، نشانگر توزین ، سلول بار ، تعادل ، مقیاس خانگی ، مقیاس بدنه ، مقیاس کف تجاری ، مقیاس کامیون ، وزن آزمایش و سایر ابزارها را ارائه می دهیم. ما بیش از ۱۵ سال تجربه در این زمینه داریم ، همه محصولات ما با استانداردهای کیفیت بین المللی مطابقت دارند و در بازارهای مختلف در سراسر جهان بسیار ارزشمند هستند.
    در نتیجه محصولات با کیفیت و خدمات برجسته مشتری ، ما محصولات خود را به بیش از ۵۰ کشور و منطقه ارائه کرده ایم و به بازارهای اروپا ، آمریکای جنوبی ، آمریکای شمالی ، آسیا-اقیانوسیه و آفریقا رسیده ایم.
    با چشم انداز "بهبود هر روز" ، همچنان محصولات استاندارد توزین با استاندارد بالا و مقرون به صرفه را برای اکثر شرکت های توزین در سراسر جهان ارائه می دهد.
    اگر به مدل های موجود و همچنین محصولات سفارشی نصب شده علاقه مند هستید ، ما به گرمی از استعلام تجاری شما استقبال می کنیم. ما اینجا هستیم تا به شما خوب خدمت کنیم.

    بستن