ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۸۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۲۱۹ West Shifang Road, Huangjia Village, Gushan Town, Yongkang City, Jinhua, Zhejiang, China
  • درباره ما : کارخانه ما در زادگاه شناخته شده سخت افزار واقع شده است - - منطقه در حال توسعه هوکو در شهر یونگ کانگ. این یکی از اولین کارخانه های تولید دستگاه توزین در چین است.شرکت ما تجهیزات پیشرفته ای برای تولید و آزمایش دارد. مجموعه ای از محصولات شامل کانکس پیشخوان ، سکوی سکو ، کانکس تساوی ، پرش و آویز آویز که دارای مهارت های عالی و کیفیت قابل اطمینان هستند علاوه بر این ، سوله های بهداشتی و سوله های ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    کارخانه ما در زادگاه شناخته شده سخت افزار واقع شده است - - منطقه در حال توسعه هوکو در شهر یونگ کانگ. این یکی از اولین کارخانه های تولید دستگاه توزین در چین است.
    شرکت ما تجهیزات پیشرفته ای برای تولید و آزمایش دارد. مجموعه ای از محصولات شامل کانکس پیشخوان ، سکوی سکو ، کانکس تساوی ، پرش و آویز آویز که دارای مهارت های عالی و کیفیت قابل اطمینان هستند علاوه بر این ، سوله های بهداشتی و سوله های آشپزخانه که توسط کارخانه ما تولید و تولید شده اند ، نیاز مردم مدرن را برای دنبال کردن کیفیت زندگی نفیس برآورده می کنند و شهرت بالایی در بین مشتریان دارند.
    "همکاری ، اشتراک ، بهره برداری و نوآوری" - "صادقانه دستگاه توزین ژنگیا" از تمام تاجران برای برقراری ارتباط و همکاری برای تجارت استقبال می کنید!

    بستن
محصولات
ترازو توزین و شمارش
ترازو توزین و شمارش
ترازو توزین و شمارش
ترازو مکانیکی آشپزخانه
ترازو مکانیکی آشپزخانه
ترازو مکانیکی آشپزخانه
ترازو دیجیتال آشپزخانه
ترازو دیجیتال آشپزخانه
ترازو دیجیتال آشپزخانه
ترازو آویزان مکانیکی
ترازو آویز دیجیتال
ترازو