ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۶۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : Zhongliang Industrial Area, Anping, Hengshui, Hebei, China
  • درباره ما : تولید سیم مش و سیم محصولات اولیه را انجام می دهد. او "در زادگاه مشبک سیم" ، شهرستان آنپینگ چین پیدا کرده است.از زمان تأسیس آن ، ما چهار نکته را کار کردیم ، کیفیت ، تحویل سریع ، قیمت بهتر و خدمات کامل. با تکیه بر کیفیت محصول و اعتبار خود ، نظرات مطلوبی را از مشتریان دریافت کرده ایم.این شرکت با ترکیب روش مدیریت داخلی علمی و سیستم کنترل کیفیت ، ماشین ها و تکنیک های دقیق ساخت را معرفی می کند ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    تولید سیم مش و سیم محصولات اولیه را انجام می دهد. او "در زادگاه مشبک سیم" ، شهرستان آنپینگ چین پیدا کرده است.
    از زمان تأسیس آن ، ما چهار نکته را کار کردیم ، کیفیت ، تحویل سریع ، قیمت بهتر و خدمات کامل. با تکیه بر کیفیت محصول و اعتبار خود ، نظرات مطلوبی را از مشتریان دریافت کرده ایم.
    این شرکت با ترکیب روش مدیریت داخلی علمی و سیستم کنترل کیفیت ، ماشین ها و تکنیک های دقیق ساخت را معرفی می کند. از سال تاسیس ، رتبه پودری و اعتباری خود را ایجاد کردیم و اعتماد مشتریان خود را در خانه و خارج از کشور جلب کردیم. محصولات ما با استقبال بسیار بالا بررسی می شود و کارخانه ای است که به سراسر کشور و برخی از کشورهای خارج از کشور مانند آسیای جنوب شرقی ، خاورمیانه ، آمریکا ، ژاپن و برخی از کشورهای آفریقا رها شده است.
    شرکت سیم مش آموزشی ویبولیتین هبی ویویو انواع محصولات مفتولی را تولید و به فروش می رساند که به طور گسترده در مناطق بزرگ ، نفت ، مواد شیمیایی ، معماری ، مواد غذایی و غیره استفاده می شود. محصولات اصلی فروش مش سیم فولادی ضد زنگ ، فلز سوراخ دار ، فلز منبسط ، مش مربع گالوانیزه ، صفحه پنجره ، صفحه چین دار ، نرده ها ، مش پیوند زنجیره ای ، سیم خاردار ، سیم خاردار تیغ ، حصار کشیده ، مش سیم جوش داده شده ، شبکه سیم شش ضلعی ، فایبرگلاس مش سیم و غیره ما همچنین محصولات دیگر را با مش سیم در بالا می فروشیم.
    کیفیت کالا و اعتبار را درجه یک می داند. ما ترجیح می دهیم مش توری ، روابط خوبی با شما در سراسر جهان برقرار کنیم.

    بستن
محصولات
توری ایمنی
مش طناب کابل فولادی ضد زنگ انعطاف پذیر / توری پرنده / توری پرنده
ورق فلزی سوراخ شده از جنس استنلس استیل
ورق فلز سوراخ دار مس
صفحه میکرو سوراخ فولادی ضد زنگ
تسمه نقاله از جنس استنلس استیل
مش استیل ضد زنگ
صفحه سیم گوه ای