ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۵۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : East Side of Daiwang Road, Hi-Tech Industrial Area, Taixing, Taizhou, Jiangsu, China
  • درباره ما : شرکت جیانگ سو با سرمایه ثبت شده ۱۰ میلیون یوان در منطقه صنعتی با تکنولوژی بالا در واقع در استان جیانگ سو واقع شده است. این شرکت در زمینه تولید مواد کامپوزیت انعطاف پذیر تفلون تخصص دارد. شرکت به مفهوم توسعه "نوآورانه و کارآفرین ، صادق و قابل اعتماد" پایبند است ، به جلو حمل می کند "ذهن دانش آموز را فراموش نکنید ، پیشرفت را ادامه دهید". الکل صنعتگر در کامپوزیت فلوروپلاستیک دقیق ترین شرکت ها ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت جیانگ سو با سرمایه ثبت شده ۱۰ میلیون یوان در منطقه صنعتی با تکنولوژی بالا در واقع در استان جیانگ سو واقع شده است. این شرکت در زمینه تولید مواد کامپوزیت انعطاف پذیر تفلون تخصص دارد. شرکت به مفهوم توسعه "نوآورانه و کارآفرین ، صادق و قابل اعتماد" پایبند است ، به جلو حمل می کند "ذهن دانش آموز را فراموش نکنید ، پیشرفت را ادامه دهید". الکل صنعتگر در کامپوزیت فلوروپلاستیک دقیق ترین شرکت های حرفه ای و رقابتی.
    ما نیروی فنی فراوان و مجموعه کاملی از تجهیزات پیشرفته تولید داریم که می تواند به طور مستقل فرآیند غوطه وری ، پوشش دهی ، جمع آوری و بازیافت عمیق فرآیند تولید محصول نهایی را درک کند. در حال حاضر ، این شرکت دارای ده مجموعه خط تولید خشک کن پیشرفته از خطوط پوشش و پوشش عمودی و افقی است که قادر به تولید مواد غشایی ساختمان دائمی ، مواد تک پوشش تفلون ، خط مواد پوشش داده شده با پلیمر است. ظرفیت تولید ۵۰۰۰۰۰ متر مربع در سال است.
    برای توسعه ، ما با چندین موسسه تحقیقاتی علمی در داخل و خارج از کشور ، کارشناسان و اساتید دانشگاهی مواد پلاستیکی برای ایجاد روابط طولانی مدت ، تمرکز بر تحقیق در مورد توسعه مواد پلاستیکی خاص مانند اصلاح و عملکرد عملکرد دستاوردها ، مشتریان همکاری کرده ایم. با مواد کامپوزیت پلیمر بالا در ساخت و ساز ، برای ایجاد حفاظت از محیط زیست ، بازیافت مواد غذایی و دارویی ، ماشین آلات ، صنایع نظامی در مناطقی مانند مجموعه کاملی از راه حل ها برای دیدار با مشتری با مشتری.

    بستن
محصولات
مفصل تسمه مشبک
پارچه با دمای بالا
باند تترا فلوروگرید
آنتی استاتیک Govinb
باند توری درجه حرارت بالا رنگی
پارچه لمینیت
پارچه روکش PTFE آرامید
تسمه مشبک آرامید
نوار فیلم خالص
کمربند مش مخلوط فیبر مخصوص
نوار فایبرگلاس
پارچه تک طرفه تترا فلوئورو درجه حرارت بالا