ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۴۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۱۰۱, ۱/F,Bldg.۱ No.۲, Chuangye ۵th Rd, Jiangbian Community Songgang St.,Baoan Dist. Shenzhen, China ۵۱۸۱۰۵
  • درباره ما : شرکت ما در سال ۲۰۰۸ تاسیس شد ، و در ارائه خدمات ماشینکاری تراشکاری و فرز بسیار حرفه ای است. از زمان تاسیس ، ما بر اساس گروه پیشرفته و خدمات عالی خود از شهرت بالایی در بازار داخلی برخوردار بوده ایم. ما یک شبکه بازار بی عیب و نقص داریم و همکاری فوق العاده ای با شرکت های معروف داخلی برقرار می کنیم. در همان زمان ، محصولات ما به ایالات متحده ، ژاپن ، آلمان ، فرانسه ، روسیه و بیش از ۲۰ کشور دی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت ما در سال ۲۰۰۸ تاسیس شد ، و در ارائه خدمات ماشینکاری تراشکاری و فرز بسیار حرفه ای است. از زمان تاسیس ، ما بر اساس گروه پیشرفته و خدمات عالی خود از شهرت بالایی در بازار داخلی برخوردار بوده ایم. ما یک شبکه بازار بی عیب و نقص داریم و همکاری فوق العاده ای با شرکت های معروف داخلی برقرار می کنیم. در همان زمان ، محصولات ما به ایالات متحده ، ژاپن ، آلمان ، فرانسه ، روسیه و بیش از ۲۰ کشور دیگر صادر می شود. همه آنها جلوه های گسترده ای ایجاد می کنند و به ما کمک می کنند تا شهرت مهمی را در کلمه ایجاد کنیم: "ساخت چین" اکنون اصطلاحی کنایه آمیز نیست.
    توانایی ماشینکاری:
    بیش از ۵ کارگاه ۰۰۰ متر مربع و حدود ۶۰ مجموعه ماشین تراشکاری و فرز ما را به یک کارخانه مدرن و استاندارد تبدیل کرده است. اکنون بیش از ۱۰۰ کارگر و ۵ مهندس و همچنین ۲۶ تکنسین حرفه ای داریم. ماشین آلات مجهز ما دارای طیف کاملی از مرکز ماشینکاری دقیق ، تجهیزات فرز و تراشکاری هستند که همگی از فناوری استفاده می کنند و ما را قادر می سازد تا خواسته های مشتریان خود را برآورده کنیم.
    با کار بسیار پیشرفته ، ما قادر به تولید قطعات پیچیده بسیار پیچیده هستیم. سال گذشته شرکت ما ۶ دستگاه ۵ محوره چرخان اتوماتیک وارد کرد که باعث می شود توانایی تولید ما بیشتر شود زیرا آنها می توانند ۲۴ ساعته به تنهایی کار کنند. تجهیزات و برنامه های معاصر ما می توانند از پیچیده ترین هندسه ها نیز پشتیبانی کنند و به ما امکان می دهند چالش های خلاقیت های روزمره صنعت مدرن را برآورده کنیم.
    منطقه خدمات:
    محصولات ما از قطعات روشنایی ، مشعلهای چراغ قوه ، اتصالات فلزی صوتی ، لوازم یدکی و لوازم جانبی دوچرخه ، لوازم جانبی دوربین ، غرق گرما ، قطعات ماشینکاری آلومینیوم ، لوازم جانبی تجهیزات ، لوازم جانبی ارتباطات ، لوازم جانبی اتومبیل ، دستگاه تناسب اندام ، دستگیره های بی عیب و نقص ، اتصالات تلسکوپی و به زودی. ما آماده کردیم که قطعات فلزی تمام قسمتهای اتصال دهنده را بپوشاند.
    همکاری:
    با رقابت گرما در خدمات ماشینکاری در سراسر جهان ، ما متوجه جهت گیری شدیم و آن را فراز نگه خواهیم داشت. ما همیشه به دنبال شرکای خوبی هستیم که هدف آنها تحویل طولانی مدت تجارت باشد. ما از اشتیاق و خدمات فراوان خود برای بررسی آنچه قول داده ایم استفاده می کنیم.

    بستن