ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۵۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : NO. ۰۶ ,Jiangyi Avenue East ۶th Road,Jiangyi Industrial Zone,Leliu,ShunDe District,FoShan City,GuangDong-China
  • درباره ما : شرکت صنعتی ، با مسئولیت محدود ، با کارخانه ما در پایگاه تولید سخت افزار معروف ، منطقه ، گوانگدونگ ، تولید کننده و صادر کننده حرفه ای لوازم خانگی و محصولات سخت افزاری است ، ما به تحقیق و توسعه ، تولید و فروش محصولات خانگی سیم و لوله اختصاص داده ایم .ما بازارهای جهانی را در مناطق آمریکا ، اروپا ، استرالیا ، خاورمیانه و آفریقا به دست می آوریم.شرکت ما بر اساس ایمان مشتری مداری ، اخلاص گرا ، ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت صنعتی ، با مسئولیت محدود ، با کارخانه ما در پایگاه تولید سخت افزار معروف ، منطقه ، گوانگدونگ ، تولید کننده و صادر کننده حرفه ای لوازم خانگی و محصولات سخت افزاری است ، ما به تحقیق و توسعه ، تولید و فروش محصولات خانگی سیم و لوله اختصاص داده ایم .ما بازارهای جهانی را در مناطق آمریکا ، اروپا ، استرالیا ، خاورمیانه و آفریقا به دست می آوریم.
    شرکت ما بر اساس ایمان مشتری مداری ، اخلاص گرا ، خدمات برای همیشه و کیفیت برای رشد کار می کند. ما همیشه بر توسعه محصولات با کلاس بالا و کسب و کار برنده بلند مدت تمرکز می کنیم.
    تجارت اصلی ما:
    لوازم خانگی حمام مانند جادوگران و سازمان دهندگان.
    لوازم خانگی آشپزخانه مانند آبکش ، سبد میوه ، نگهدارنده حوله.
    لوازم خانگی کالاهای ذخیره سازی و سازماندهی برای هر دو سرویس بهداشتی و آشپزخانه مانند واگن برقی ، جا کفشی ، سازمان دهنده ها و سبدهای قفسه
    هواگیرهای خشک کن سیم و لوله
    قفسه های خنک کننده یخچال و فریزر.
    توانایی ما ،
    با بیش از ۱۰ سال تجربه ساخت در زمینه سخت افزار و لوازم خانگی ، ما قادر به انواع درمان سطح مانند پوشش پودر ، غوطه وری پلی اتیلن ، آبکاری روی ، آبکاری کروم ، آبکاری نیکل و آبکاری رزگلد / مس هستیم.
    علاوه بر این ، ما ظرفیت تولید زیادی ۶۰ کانتینر در سال و با ظرفیت چپ ۲۰ کانتینر بیشتر داریم.

    اگر با ما کار کنید می توانیم تضمین کنیم ، شما می توانید بهترین خدمات را با رقابتی ترین قیمت ها ، تحویل به موقع و بهترین محصولات با کیفیت دریافت کنید.

    ما صمیمانه از دوستان خود در سراسر جهان دعوت می کنیم تا از کارخانه ما بازدید کنند.

    بستن