ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۲۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : Huaiyang County Industrial Park, Henan Province
  • درباره ما : شرکت ما محصولات متنوعی را ارائه می دهد که می تواند خواسته های مختلف شما را برآورده کند. ما به عنوان تأسیس شرکت از اصول اداری "ابتدا کیفیت ، مشتری اول و مبتنی بر اعتبار" پیروی می کنیم و همیشه تمام تلاش خود را برای تأمین نیازهای احتمالی مشتریان خود انجام می دهیم. شرکت ما صمیمانه مایل است با همکاری شرکتهای از سراسر جهان برای تحقق یک وضعیت برنده ، زیرا روند جهانی سازی اقتصادی با نیرویی مقاوم ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت ما محصولات متنوعی را ارائه می دهد که می تواند خواسته های مختلف شما را برآورده کند. ما به عنوان تأسیس شرکت از اصول اداری "ابتدا کیفیت ، مشتری اول و مبتنی بر اعتبار" پیروی می کنیم و همیشه تمام تلاش خود را برای تأمین نیازهای احتمالی مشتریان خود انجام می دهیم. شرکت ما صمیمانه مایل است با همکاری شرکتهای از سراسر جهان برای تحقق یک وضعیت برنده ، زیرا روند جهانی سازی اقتصادی با نیرویی مقاومت ناپذیر توسعه یافته است.
    کارخانه در سال ۱۹۷۸ تاسیس شد و حدود ۱۵۰ کارمند دارد. این کارخانه با ایمان ، فلسفه تجارت و حرفه ای و نوآوری سریع رشد می کند ، با ابتکار عمل ، شرکت ها بی وقفه توسعه می یابند. ما صدها ظرف داریم و همیشه با توجه به نیاز مشتری در حال تولید انواع جدیدی هستیم. ما ۶۵ درصد سهم بازار در چین را داریم. محصولات با عملکرد برتر توسط اکثر کاربران به عنوان "پخت " شناخته می شوند. فروش محصولات در کشور ، به منظور تسهیل اکثر مشتریان در مراکز استانها و شهرهای بزرگ کشور برای راه اندازی شبکه فروش. مشاغل مشروع ، توسط ، بارها و بارها به عنوان دستگاهی با قرارداد و دستگاه های قابل اعتماد ، "دستگاه اعتماد مشتری" نامیده می شود. محصولات اصلی ما پخت و پز ، سینی پخت تجاری ، تابه برگ ، تابه نان ، تابه پیتزا ، جعبه نان تست ، سینی مافین ، انواع همبرگر ، سینی هات داگ ، باگت فرانسوی و غیره است. همچنین ما می توانیم تابه ها را بر اساس نیاز مشتری تهیه کنیم.
    بر اساس سالها تجربه و تحقیقات مداوم ، ما در مورد عناصر مختلف کیک سازی به خوبی می دانیم و حق ثبت اختراع زیادی در این زمینه داریم. سینی های ما با قیمت ، استحکام و دوام مناسب در کارخانه و فروشگاه کیک محبوب است و نظرات خوبی از کاربران می گیرد.
    این کارخانه دارای دستگاه اتوماتیک پیشرفته ای برای پردازش قابلمه های با کیفیت خوب و بهره وری بالا برای سیستم کیک / نان ، کارخانه ، صنعت شیرینی سازی برای خط تولید آنها است.

    بستن
محصولات
ورق پخت کیک آلیاژ آلومینیومی سفارشی سازی شده
قالب نان مستطیلی سوراخ دار آلوستیل
ورق پخت 90 درجه سینی مسطح مستقیم به بالا 4*90 درجه
تولید کنندگان تامین کننده ورق پخت سفارشی 9*13/13*18/18*26 اینچ
قالب پیتزا 10 '9' 8' 6 اینچی با اندازه سفارشی
تابه گرد پیتزا نچسب 10' 9' 8' 6 اینچی درجه غذایی
فروش داغ تابه پیتزا گرد نچسب برای فر
ظرف پخت پیتزای سفارشی کارخانه سایز 10 '9' 8' 6 اینچ تابه پیتزا
سینی پخت استیل فلزی آلومینیومی 35 قالب کیک چند لینکی تابه نچسب آلومینیومی تابه شکل گل
تابه کیک آلیاژ آلومینیوم فروش داغ قالب مافین حرفه ای
ظرف پخت نچسب آلیاژ آلومینیوم ظروف شیرینی پزی با فروش داغ
سینی نچسب مافین آلیاژ آلومینیوم مینی ظروف شیرینی کاپ کیک تابه مافین قالب کیک تابه ای برای مصارف صنعتی