ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۳۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : No.۲, Lane۵,Taoran ۲nd Road,Dongcheng Town,Jiangcheng District,Yangjiang City,Guangdong Province,China
  • درباره ما : که در سال ۲۰۰۳ تاسیس شده است ، با تهیه طیف وسیعی از چاقوی پنیر ، چاقوی آشپزخانه ، چاقوی استیک ، تخته برش و سایر لوازم آشپزخانه خود را وقف توسعه و تولید ظروف آشپزخانه با کیفیت بالا کرده است.طی سالها تلاش مستمر ، فرآیند تولید بالغ و پایدار است ، ما پیگیر جزئیات و کیفیت هستیم ، این اصلی است که همیشه از آن پیروی می کنیم. اهداف ما در طولانی مدت این است که خود را در صنعت ظروف آشپزخانه بی نظیر ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    که در سال ۲۰۰۳ تاسیس شده است ، با تهیه طیف وسیعی از چاقوی پنیر ، چاقوی آشپزخانه ، چاقوی استیک ، تخته برش و سایر لوازم آشپزخانه خود را وقف توسعه و تولید ظروف آشپزخانه با کیفیت بالا کرده است.
    طی سالها تلاش مستمر ، فرآیند تولید بالغ و پایدار است ، ما پیگیر جزئیات و کیفیت هستیم ، این اصلی است که همیشه از آن پیروی می کنیم. اهداف ما در طولانی مدت این است که خود را در صنعت ظروف آشپزخانه بی نظیر کنیم. ما مثل همیشه تلاش خواهیم کرد تا محصولی تولید کنیم تا رضایت مشتری را برآورده کنیم.

    مفهوم ، محصولات ما هم خلاقانه و هم کلاسیک هستند ، بنابراین مشتریان ما از یک سبک زندگی خانوادگی با کیفیت بالا برخوردار هستند. یک فضای آشپزخانه راحت برای مشتری ایجاد کنید ، امروزه هنر از طریق نمایش ابزار آشپزخانه در زندگی روزمره ما ادغام می شود. برای اینکه خالق زندگی با کیفیت باشید ، غذا می تواند مردم را قوی کند و ابزار ظریف نیز ذهن را پرورش می دهد. وقتی روز پرمشغله را به پایان رسانید ، خستگی روزمره خود را کنار بگذارید ، به خانه به آشپزخانه بروید ، آشپزی کنید ، مزه مزه کنید ، به اشتراک بگذارید و با هر قدم آرام آرام زندگی خود را مدیریت کنید ، در نتیجه یک خوشبختی بزرگ به وجود می آید.

    بستن