ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۱۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : Chadaokou Street, Botou City, CangZhou City, Hebei Province, China ۰۶۲۱۵۰
  • درباره ما : شرکت ابزارهای امنیتی. به عنوان یک تولید کننده حرفه ای از سال ۱۹۸۳ برای ابزارهای ایمنی غیر جرقه ای ، غیر مغناطیسی (همچنین به عنوان ابزار دستی مقاوم در برابر جرقه شناخته می شود) ، ساخته شده توسط آلیاژهای ویژه آلومینیوم برنز یا مس-بریلیم برای استفاده ایمن در مناطق که ممکن است بخارات ، مایعات ، گرد و غبار یا بقایای خطرناک ، قابل اشتعال یا قابل احتراق وجود داشته باشد.خط ابزارهای ایمنی غیر جرق ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت ابزارهای امنیتی. به عنوان یک تولید کننده حرفه ای از سال ۱۹۸۳ برای ابزارهای ایمنی غیر جرقه ای ، غیر مغناطیسی (همچنین به عنوان ابزار دستی مقاوم در برابر جرقه شناخته می شود) ، ساخته شده توسط آلیاژهای ویژه آلومینیوم برنز یا مس-بریلیم برای استفاده ایمن در مناطق که ممکن است بخارات ، مایعات ، گرد و غبار یا بقایای خطرناک ، قابل اشتعال یا قابل احتراق وجود داشته باشد.
    خط ابزارهای ایمنی غیر جرقه ای ما شامل آچار ، چکش ، انبر ، گوه فلنج ، آچار ضربه ای ، سوکت ضربه ای ، پیچ گوشتی ، بیل ، کیت ابزار و سایر ابزارهای دستی ایمنی است. آنها با دستورالعمل های برای مناطق سابق ۰ ، ۱ و ۲ (گاز قابل اشتعال ، مه و بخار) مطابقت دارند. مناطق ۲۰ ، ۲۱ و ۲۲ (گرد و غبار قابل احتراق) ؛ و برای استخراج. همچنین می توانیم انواع چکش برنجی ، چکش های مسی ، ابزار دستی خاص استیل ، ابزار دستی تیتانیوم ، ابزار دستی عایق بندی شده ، ابزار دستی فولادی ضد زنگ (۳۰۴ و ۴۲۰) و غیره تولید کنیم که ۴۰۰ کلاس ، ۳۰۰۰ مشخصات را پوشش می دهد. علاوه بر این ، ما می خواهیم تأكید كنیم كه واردات آلیاژ ماده بریلیم از قزاقستان ، كه مواد اولیه ابزارهای غیر جرقه ای را خالص می كند و از ابزارهای ضد جرقه ما با كیفیت بالا اطمینان حاصل می كند.
    ما یک سیستم نظارت بر کیفیت کامل محصول با اتاق تجزیه و تحلیل فیزیکی و شیمیایی مواد آلیاژی ، اتاق آزمایش املاک مکانیکی ، مرکز بازرسی و آزمایش عملکرد غیر مغناطیسی بدون جرقه داریم. از مواد اولیه گرفته تا کارخانه ها گرفته تا محموله های محصول ، ما بررسی هایی را در سطوح مختلف انجام داده و پایه محکمی برای محصولات ایمن ایجاد کرده ایم.
    محصولات ما طبق استاندارد بازرسی می شوند و از الزامات استاندارد برخوردار هستند. این محصول می تواند به طور م از انفجارهای قابل اشتعال ناشی از اصطکاک و برخورد بین ابزار و اشیا کار جلوگیری کند و از این طریق از اموال ملی و امنیت شخصی اطمینان حاصل کند. به طور گسترده ای در نفت ، مواد شیمیایی ، معدن ، میدان ضد مغناطیسی ، معدن ذغال سنگ ، تولید روغن ، تولید گاز ، خطوط لوله نفت و گاز ، تولید برق ، متالورژی ، هواپیمایی ، ذخیره سازی و حمل و نقل ، داروسازی ، تولید گاز ، پلاستیک ، الیاف شیمیایی ، چرم استفاده می شود ، و سایر صنایع. این محصولات کل کشور را پوشش می دهد و مورد استقبال مشتریان قرار می گیرد.

    بستن