ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
Zhongshan Taili Household Products Manufacturing Co., Ltd
  • تعداد بازدید : ۷۰۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۴۰ Hubin North Road, Shiqi District, Zhongshan City, Guangdong Province
  • درباره ما : گروه که در سال ۱۹۹۹ تأسیس شد ، اکنون با ادغام تحقیق و توسعه ، تولید ، فروش و توزیع و خدمات به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان فنی خانگی در چین تبدیل شده است. پس از دهه ها پیشرفت ، چندین پایگاه تحقیق و توسعه و ساخت در گوانگدونگ ، هوبئی و شانگهای ساخته است.بیش از ۲۰ سال در زمینه فن آوری تخصص دارد. از سال ۲۰۰۸ کیسه ذخیره سازی خلا ۷ بار توسط فضانوردان چین مورد استفاده قرار گرفته است که را به عن ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    گروه که در سال ۱۹۹۹ تأسیس شد ، اکنون با ادغام تحقیق و توسعه ، تولید ، فروش و توزیع و خدمات به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان فنی خانگی در چین تبدیل شده است. پس از دهه ها پیشرفت ، چندین پایگاه تحقیق و توسعه و ساخت در گوانگدونگ ، هوبئی و شانگهای ساخته است.
    بیش از ۲۰ سال در زمینه فن آوری تخصص دارد. از سال ۲۰۰۸ کیسه ذخیره سازی خلا ۷ بار توسط فضانوردان چین مورد استفاده قرار گرفته است که را به عنوان پرچم پیشرو در فناوری و کیفیت قابل اعتماد در صنعت ذخیره سازی قرار داده اند.
    گروه با ۱۵۰۰ کارمند ، بیش از ۶۰۰ حق ثبت اختراع ، بیش از ۲۰ علامت تجاری در چین و سایر کشورها دارد. گروه طرح جهانی سازی را با توزیع کنندگان فوق العاده بین المللی در هزاران شهر ، چین و بسیاری از کشورهای اروپا ، آمریکا ، ژاپن ، روسیه و غیره گسترش داده است.
    هدف تجاری ما "ایجاد یک خانه راحت و لذت بخش" و "تأمین نیازهای مشتریان" است. این شرکت به صنعت محصولات خانگی اختصاص می دهد و همیشه تلاش می کند تا در آینده آینده به یک شرکت شناخته شده در جهان تبدیل شود.

    بستن