ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۱۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۴th Floor ,Building A, Donghu Industrial Park,۶۱ Dongpu ۲nd Road, Tianhe District, Guangzhou, China
  • درباره ما : گوانگژو، تاسیس شده در سال ۲۰۰۲ ، واقع در شهر گوانگژو ، چین ، یک گروه تولیدی در زمینه تولید و تولید کیف ، کیف ، بسته بندی ، لوازم خانگی و دوچرخه با ۸ کارخانه و بیش از ۱۰۰۰ کارگر است.با همکاری و پشتیبانی عالی روحانیونمان مانند هوگو رئیس ، گروه و والمارت ، در این سالها بسیار سریع رشد می کنیم و انتظار داریم ۳ سال دیگر در بورس سهام چین قرار بگیریم. زیرا:۱. ما از سال ۲۰۰۲ در تولید و تجارت بین ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    گوانگژو، تاسیس شده در سال ۲۰۰۲ ، واقع در شهر گوانگژو ، چین ، یک گروه تولیدی در زمینه تولید و تولید کیف ، کیف ، بسته بندی ، لوازم خانگی و دوچرخه با ۸ کارخانه و بیش از ۱۰۰۰ کارگر است.
    با همکاری و پشتیبانی عالی روحانیونمان مانند هوگو رئیس ، گروه و والمارت ، در این سالها بسیار سریع رشد می کنیم و انتظار داریم ۳ سال دیگر در بورس سهام چین قرار بگیریم. زیرا:
    ۱. ما از سال ۲۰۰۲ در تولید و تجارت بین المللی بوده ایم و از شهرت بسیار خوبی در بین مشتریان خود برخوردار بوده ایم.
    ۲. ما تیم های فنی ، خدماتی و تولیدی حرفه ای با بیش از ۱۰۰۰ پرسنل مجرب داریم.
    ۳. ما متخصصین کنترل کیفیت به خوبی آموزش دیده ایم تا اطمینان حاصل شود که کیفیت محصول ما می تواند درخواست مشتریان ما را برآورده کند.
    ۴. ما برای تأمین نیاز مشتریان با شکوه خود گواهینامه های مختلفی مانند به دست آورده ایم.
    ۵. ما محصولات محبوب و ابتکاری با مفهوم سازگار با محیط زیست مانند مواد بازیافتی و تجزیه پذیر داریم.
    ما در حال حاضر به بسیاری از شرکای بین المللی مانند مترو (سوپرمارکت) ، گودیوا (شکلات) ، هاینکن (آبجو و نوشیدنی) و هوگو باس (فرم) محصولات و خدمات را ارائه داده ایم. ما مشتاقانه منتظر دیدار بیشتر شرکای جهانی با هم و توسعه روابط تجاری و دوستی بیشتر هستیم.
    همراه با شما ، جهان را جرقه خواهیم زد. لطفا هم اکنون با ما تماس بگیرید

    بستن