ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۳۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۲-۶۱۱, Taigu Plaza, No. ۴۵۱ Jincheng Rd, Xiaoshan District, Hanghzou, Zhejiang, China
  • درباره ما : شرکت فناوری بهداشتی ، آموزشی ویبولیتین یک شرکت بزرگ است که با صنعت و تجارت ادغام می شود. این شرکت به تحقیق ، توسعه ، تولید و فروش انواع تجهیزات بهداشتی مانند شیر آب ، لوازم حمام ، لوازم آشپزخانه ، غرق ، قفل ، ست دوش ، قفسه خشک کن و غیره اختصاص داده است و بازار در سراسر جهان گسترش یافته است . شرکت ما در سال ۲۰۱۳ تاسیس شد. اکنون در پایگاه تولید محصول مس در پارک صنعتی ، شهر جیان واقع شده اس ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت فناوری بهداشتی ، آموزشی ویبولیتین یک شرکت بزرگ است که با صنعت و تجارت ادغام می شود. این شرکت به تحقیق ، توسعه ، تولید و فروش انواع تجهیزات بهداشتی مانند شیر آب ، لوازم حمام ، لوازم آشپزخانه ، غرق ، قفل ، ست دوش ، قفسه خشک کن و غیره اختصاص داده است و بازار در سراسر جهان گسترش یافته است . شرکت ما در سال ۲۰۱۳ تاسیس شد. اکنون در پایگاه تولید محصول مس در پارک صنعتی ، شهر جیان واقع شده است. دفتر مرکزی گروه در هانگزو واقع شده است. شرکت دارای چهار کارخانه با نام تجاری قوی است: لوازم بهداشتی ؛ سرویس بهداشتی ؛ لوازم بهداشتی ؛ شرکت خانگی ، همه این کارخانه ها از نظر طراحی و تولید بسیار قوی هستند.
    افزارهای بهداشتی طراحی ، تحقیق و توسعه و تولید را با تمرکز بر تولید شیر آب و سایر لوازم جانبی صنعت لوله کشی ادغام می کند. افزارهای بهداشتی پس از چندین سال تلاش بی وقفه ، با نتایج غنی و تجربه تولید ، پرسنل فنی حرفه ای ، آزمایش فشار دقیق و روش های آزمایش ، سیستم مدیریت صدا و خدمات عالی پس از فروش ، اکنون به یک گروه تولیدی لوازم بهداشتی بزرگ تبدیل شده است. . تجهیزات بهداشتی گواهینامه و فرانسه را دریافت کرده است. تمام محصولات مطابق با استانداردهای مختلف بین المللی مورد آزمایش قرار می گیرند و مواد تولیدی و محصولات نهایی ۱۰۰٪ به طور کامل بررسی می شوند. این شرکت طیف گسترده ای از لوازم بهداشتی را تولید می کند ، کامل است و می تواند توسط توزیع کنندگان انتخاب شود. این محصولات عمدتا در اروپا ، استرالیا ، خاورمیانه ، آمریکا ، آسیای جنوب شرقی ، تایوان و بازار داخلی به فروش می رسند.
    طی سالهای گذشته ، به فلسفه شرکتی "مبتنی بر یکپارچگی ، نوآوری و برنده شدن" پایبند بوده است ، در آینده ، با نگرش صادقانه ، نوآوری کارآمد و یک وضعیت برنده به ارتقا آگاهی از برند ادامه خواهد داد. تلاش برای ایجاد یک شرکت در کلاس جهانی با رقابت بین المللی ، ایجاد یک آینده درخشان تر.

    بستن
محصولات
محل نگهداری صابون
جای صابون
قلاب روپوش
جا حوله 58881H
81780
81764
81765
81767