ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۱۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۲۸, North Road, Rentian Industrial Zone, Rentian Neighborhood Committee, Bao'an District, Shenzhen, Guangdong, China
  • درباره ما : شن ژن یک شرکت کاملاً متوسط ​​و متوسط ​​چینی / خارجی است که در زمینه طراحی قالب پلاستیک ، ساخت قالب و قالب تزریق فعالیت می کند. این شرکت در سال ۱۹۹۷ تاسیس شد و در فویونگ ، منطقه ، شنژن واقع شده است. مساحت این کارخانه ۱۲۰۰۰ متر مربع است. پس از سالها تلاش بی وقفه ، ما تیمی با مقیاس قابل توجه و قدرت فنی قوی تشکیل داده ایم. در حال حاضر ، نزدیک به ۵۰۰ پرسنل مدیریت علمی و فناوری حرفه ای و کارگر ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شن ژن یک شرکت کاملاً متوسط ​​و متوسط ​​چینی / خارجی است که در زمینه طراحی قالب پلاستیک ، ساخت قالب و قالب تزریق فعالیت می کند. این شرکت در سال ۱۹۹۷ تاسیس شد و در فویونگ ، منطقه ، شنژن واقع شده است. مساحت این کارخانه ۱۲۰۰۰ متر مربع است. پس از سالها تلاش بی وقفه ، ما تیمی با مقیاس قابل توجه و قدرت فنی قوی تشکیل داده ایم. در حال حاضر ، نزدیک به ۵۰۰ پرسنل مدیریت علمی و فناوری حرفه ای و کارگران مردمی داریم. این شرکت با فناوری عالی و خدمات عالی خود شهرت خوبی از مشتریان کسب کرده است. محصولات پلاستیکی و قالب تولید شده به آسیا و اروپا صادر شده است. این شرکت "کیفیت برای بقا ، شهرت برای توسعه" را به عنوان مفهوم مدیریت در نظر گرفته و متعهد به توسعه جامع طراحی قالب ، ساخت قالب ، تزریق قالب و پردازش است: ارائه خدمات یک مرحله ای برای مشتریان. بر اساس موفقیت مشتریان و نیازهای مشتریان ، این شرکت به ارائه خدمات شوق ، دقیق و متفکر به هر مشتری اختصاص یافته است. این شرکت از سپتامبر ۲۰۰۵ سیستم کنترل کیفیت را اجرا کرده و گواهینامه های ": ۲۰۰۸" و را تصویب کرده است. اکنون این شرکت همچنان به پیشرفت و تلاش برای انجام بهتر ادامه می دهد!
    ما متقاعد شده ایم که تیم نخبه به طور متوسط ​​بیش از ۱۰ سال تجربه در زمینه طراحی و ساخت قالب و رئیس تحقیق و توسعه بیش از ۱۵ سال در ساخت و توسعه قالب تجربه دارند. تیم طراحی قالب با کیفیت بالا ، با توجه به نیازهای مختلف مشتریان ، طراحان و تولید قالب کامل ، هدف متقاعد شده ما است. این شرکت به توسعه مشترک افراد و تیم ها توجه می کند و گسترش می یابد ، به طوری که هر کارمند این فرصت را دارد که در مکانیزم مدیریت شرکت شرکت کند و از راه های مختلف فاصله بین افراد و تیم ها را کوتاه کند و یک روحیه کارآفرینانه قوی ایجاد کند. . . پس از سالها تجربه عملی عملی و تجربه همکاری موفق با شرکتهای بزرگ داخلی و خارجی ، ما به یک نخبه صنعت تبدیل شده ایم ، یک شرکت معیار که نوآوری در فن آوری ، کنترل ریسک و استانداردهای صنعت را ادغام می کند.
    در حال حاضر ما یک تیم تولید قالب ۸۶ نفره داریم که مدیریت گروه ، تقسیم کار مشخص ، همکاری متقابل ، نظارت و مدیریت مدیریت متقابل و پایبندی طولانی مدت به نیازهای شرکت را انجام می دهند و کارهای مختلفی را انجام می دهند. با توجه به نیازهای شرکت و تولید به عنوان راهنما ، ایجاد قالب قالب صوتی و فرآیند استفاده و جریان پیکربندی نگهداری قالب استفاده کنید. رعایت یکپارچگی ، نوآوری مداوم ، فراتر از سبک کار و کیفیت پیگیری با کیفیت ، برای ارائه محصولات قالب حرفه ای ، با کیفیت بالا و همچنین راهنمایی حرفه ای و خدمات کارآمد ، به مشتریان. در طول سالها ، ما به طور مداوم کیفیت بالا ، کارایی بالا ، یادگیری مداوم و پیشرفت با زمان را دنبال کرده ایم و تلاش می کنیم یک تیم بین المللی با مفاهیم طراحی پیشرفته و سطح تولید دقیق ایجاد کنیم.
    کیفیت ، نشاط شرکت است. این شرکت به طور مداوم سیاست کیفیت محصول را اجرا کرده و از جنبه های مختلف کیفیت کارمندان و تجهیزات ابزار آزمایش را پرورش و ارتقا داده است. ابزار اندازه گیری پیشرفته مجهز: سه بعدی ، اندازه گیری اندازه تصویر ، پروژکتور ، ابزار اندازه گیری تصویر ، میکروسکوپ ، پلاترهای ۲ بعدی ، در مجموع ۱۵ مجموعه. با پیشرفت مستمر ، این شرکت سیستم مدیریت کیفیت استاندارد و پیشرفته را کامل کرده و با حرفه ای دقیق و حرفه ای بودن کارکنان ما ، کیفیت محصولات ما را به من تضمین می کند.

    بستن