ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۲۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : No.۱۶-۲۰ Xinling road ,Jimei District, Xiamen, Fujian Province, China
  • درباره ما : روتومولدینگ ، ارائه شده در زمینه تحقیق و توسعه روتومولدینگ / قالب چرخشی ، در شهر ساحلی زیبا واقع شده است. دارای نمایندگی فروش در شهرهای اصلی ، یک شرکت جوان و آینده دار در صنعت روتومولدینگ. با پشتیبانی عالی از ستاد ، دارای گروهی با کیفیت بالا ، دسته ای با تجربه و حرفه ای با کیفیت بالا برای تولید تیم پرسنل است. میانگین در حالی که تحقیق و توسعه مرکزی است. آزمایشگاه ، کیفیت محصول را تضمین کن ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    روتومولدینگ ، ارائه شده در زمینه تحقیق و توسعه روتومولدینگ / قالب چرخشی ، در شهر ساحلی زیبا واقع شده است. دارای نمایندگی فروش در شهرهای اصلی ، یک شرکت جوان و آینده دار در صنعت روتومولدینگ.
    با پشتیبانی عالی از ستاد ، دارای گروهی با کیفیت بالا ، دسته ای با تجربه و حرفه ای با کیفیت بالا برای تولید تیم پرسنل است. میانگین در حالی که تحقیق و توسعه مرکزی است. آزمایشگاه ، کیفیت محصول را تضمین کنید.
    اصل ما ... هر قدم در زندگی ، با تنفس همراه ما باشید ، ما برای نوآوری تلاش می کنیم ، تشنگی برای تحرک داریم ، تا به مردم بگوییم خوشبختی نامحدود.
    روتومولدینگ ملایم به طور گسترده ای در محصولاتی مانند صنعت / نظامی / هواپیمایی / موبایل خودکار / باغ / صنایع دستی استفاده می شود. محصولات به طور عمده به اروپا ، آمریكا ، ژاپن و منطقه آسیا و اقیانوسیه صادر می شود. این محصول در ایالات متحده آمریکا و در چین از گواهینامه عبور کرده است.
    چرخش ملایم خود را وقف "مردم مداری ، کیفیت ریشه" می کند ، برای اطمینان از بقای سازمانی از طریق کیفیت اطمینان و حفظ رشد مداوم از طریق نوآوری ، خدمات را بهبود بخشید و محصول عالی ارائه دهید.

    بستن
محصولات
صندلی چاه عبور
کانو / کایاک
جعبه کنتور نظامی
ژنراتور مجموعه مخزن سوخت
بشکه ضد برخورد
قایق رانی
مخزن روغن کامیون
مخزن روغن کامیون مهندسی / لیفتراک
مخزن روغن هیدرولیک لیفتراک
مخزن نفت هلیکوپتر
ماشین پناهگاه پزشکی
برانکارد پزشکی