ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۱۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : شهرک صنعتی امام خمینی-مازندران
  • درباره ما : شرکت دوران تجهیز نیکان پارس به لطف و عنایت خداوند متعال و با بهره گیری از تجارب چند ساله مدیران خود در زمینه صنعت قالب گیری دورانی در سال ۱۳۹۵ در شهرک صنعتی مصطفی خمینی ساری فعالیت خود را با تکیه بر علم و تجربه مدیران و با نگرش ایجاد تحولی بزرگ در این صنعت شروع به کار کرد . سیاست شرکت دوران تجهیز نیکان از ابتدا به ایجاد تکنولوژیهای نو و جلوگیری از هرگونه کپی برداری بوده است و به لطف خدا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت دوران تجهیز نیکان پارس به لطف و عنایت خداوند متعال و با بهره گیری از تجارب چند ساله مدیران خود در زمینه صنعت قالب گیری دورانی در سال ۱۳۹۵ در شهرک صنعتی مصطفی خمینی ساری فعالیت خود را با تکیه بر علم و تجربه مدیران و با نگرش ایجاد تحولی بزرگ در این صنعت شروع به کار کرد .

    سیاست شرکت دوران تجهیز نیکان از ابتدا به ایجاد تکنولوژیهای نو و جلوگیری از هرگونه کپی برداری بوده است و به لطف خداوند متعال موفق به تولید محصولات رقابت پذیر با رقبای خارجی و در خور تولیدکنندگان این صنعت شده ایم.

    یکی دیگر از سیاست های این شرکت افزایش کیفیت تا جایی که تولید کنندگان داخلی نیازی به واردات تجهیز از خارج کشور نداشته باشند و بالعکس، توانمندی در تولید برای هرگونه قطعات و تجهیزات برای صادرات به خارج از کشور است، که خوشبختانه با موفقیت گامهای بزرگی در این زمینه، در طول مدت فعالیت خود برداشته ایم .

    بستن