ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۸۶ بار
امتیاز :
  • لینک آپارات : https://www.aparat.com/manickk
  • آدرس : مازندران-بابلسر-مجتمع سی گل
  • درباره ما : هسته اولیه گروه فنی مهندسی مانیک درسال ۱۳۹۰ و توسط یک تیم کوچک سه نفره در یکی از شهربازی های بزرگ استانهای شمالی بنا نهاده شد هدف گروه در ابتدای کار ساخت دستگاههای کوچک و همچنین تعمیر و نگهداری گیم های سالنی بنا نهاده شد . لطف بی حد خدای متعال و هموطنان عزیز ، صداقت ، و ارائه کار باکیفیت آمیخته با علم و تجربه باعث گردید در مدت کوتاهی آن گروه کوچک سه نفره به بزرگترین مجموعه انسانی نیروی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    هسته اولیه گروه فنی مهندسی مانیک درسال ۱۳۹۰ و توسط یک تیم کوچک سه نفره در یکی از شهربازی های بزرگ استانهای شمالی بنا نهاده شد

    هدف گروه در ابتدای کار ساخت دستگاههای کوچک و همچنین تعمیر و نگهداری گیم های سالنی بنا نهاده شد .

    لطف بی حد خدای متعال و هموطنان عزیز ، صداقت ، و ارائه کار باکیفیت آمیخته با علم و تجربه باعث گردید در مدت کوتاهی آن گروه کوچک سه نفره به بزرگترین مجموعه انسانی نیروی متخصص در تولید ، گارانتی و تعمیرات و همچنین یکی از گسترده ترین شبکه های باشگاه مشتریان در کشور عزیزمان مبدل گردد .

    شرکت در سال ۱۳۹۶ بعنوان اولین شرکت تولیدی دستگاههای شهربازی با ویژگی تخصصی گیم ، موفق به اخذ گواهینامه استاندارد کالا گردید.

    اما درمورد کسب و کار شما

    خواه دارای یک مجموعه تفریحی بزرگ باشید و یا یک مجموعه ی کوچک تک دستگاهی را مدیریت می کنید، به یک پکیج بدون دردسر نیاز دارید تا از مواجهه شما با مقوله های پیچیده ای که در تخصصتان نیست جلوگیری کند ، (و) بتوانید بر روی جنبه های پولساز کار خود تمرکز کنید.

    پیشنهاد ما به شما، در نظر گرفتنِ تمامی جنبه‌های یک پکیج ایده آل شامل کیفیت مناسب دستگاه ، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش مطمئن خواهد بود؛ صرف‌نظر از ابعاد خرید و معامله انجام شده، کیفیت کالای ارائه شده و انتخاب فروشنده حرفه‌ای و پاسخگو، همواره ضمانت خرید شما خواهد بود.

    بستن
محصولات
دستگاه شهربازی سوارم
دستگاه شهربازی اعصاب سنج
دستگاه شهربازی مینیون
دستگاه شهربازی داینو پاپ
دستگاه شهربازی پرتابی
دستگاه شهربازی پارادایز
دستگاه شهربازی اسپایدر اسپین
دستگاه شهربازی آلینز
دستگاه شهربازی اسپایدر اسپین