ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۸۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : NO ۱۱,ZAOYUAN ROAD,QINGDAO,CHINA
  • درباره ما : بر روی محصولات لاستیکی ، محصولات صوتی و محصولات ورزشی تمرکز دارد.از بدو تأسیس ، شهرت خود را برای محصولات با کیفیت بالا ایجاد کرده است ، که به کاربران در عملکرد دقیق تر و موثرتر کمک می کند.استراتژی بازار:با توجه به تقاضای بازار ، مشتریان موجود را به عنوان شرکای تولید محصول جدید در نظر می گیرند تا بتوانند از یکدیگر سود ببرند که باعث کوتاه شدن زمان طراحی و افزایش رقابت محصول جدید می شود.نوآ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    بر روی محصولات لاستیکی ، محصولات صوتی و محصولات ورزشی تمرکز دارد.
    از بدو تأسیس ، شهرت خود را برای محصولات با کیفیت بالا ایجاد کرده است ، که به کاربران در عملکرد دقیق تر و موثرتر کمک می کند.
    استراتژی بازار:
    با توجه به تقاضای بازار ، مشتریان موجود را به عنوان شرکای تولید محصول جدید در نظر می گیرند تا بتوانند از یکدیگر سود ببرند که باعث کوتاه شدن زمان طراحی و افزایش رقابت محصول جدید می شود.
    نوآوری در فناوری
    با قوی ترین تیم و معرفی تجهیزات پیشرفته ، نیاز مشتریان را برآورده می کند و به سرعت محصول جدیدی را متناسب با سفارشی سازی ارائه می دهد.
    کیفیت قابل اطمینان
    گواهینامه ما ، مقاومت در برابر آتش و غیره است.
    به هر آنچه که نیاز دارید ، لطفا در تماس با ما دریغ نکنید. ما از قیمت مناسب برای ارائه محصولات با کیفیت بالا و خدمات پس از فروش خوب استفاده خواهیم کرد. مشتری اول ، ظرف ۷ ساعت پاسخ می دهد.

    بستن