ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۷۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : No.۸,Lunjiang Road ,Dalun Industrial Zone,Jiangyan ,Taizhou ,Jiangsu ,P.R.China ۲۲۵۵۰۴
  • درباره ما : راه حل های آب بندی با کارایی بالا ، محصولات عایق حرارتی را برای طیف وسیعی از کاربردها در موتور سیکلت ، اتومبیل ، کشتی سازی ، هوا فضا ، مواد شیمیایی ، پتروشیمی ، متالورژی ، تولید برق و غیره به مشتریان در سراسر جهان ارائه می دهد.پس از سالها توسعه ، قبلاً مارک معروف چین بوده است و ما در حال گسترش فعالانه بازار خارج از کشور هستیم. دارای تعدادی اختراع ثبت اختراع ملی است که به عنوان یکی از شرک ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    راه حل های آب بندی با کارایی بالا ، محصولات عایق حرارتی را برای طیف وسیعی از کاربردها در موتور سیکلت ، اتومبیل ، کشتی سازی ، هوا فضا ، مواد شیمیایی ، پتروشیمی ، متالورژی ، تولید برق و غیره به مشتریان در سراسر جهان ارائه می دهد.
    پس از سالها توسعه ، قبلاً مارک معروف چین بوده است و ما در حال گسترش فعالانه بازار خارج از کشور هستیم. دارای تعدادی اختراع ثبت اختراع ملی است که به عنوان یکی از شرکت های خصوصی با فناوری پیشرفته ژیانگسو مورد تقدیر قرار گرفته است. فرآیندها و محصولات ما حسابرسی شده اند و از استانداردهای کیفیت برنامه های پیشرو کیفیت مشتری در سراسر جهان برخوردار هستند.
    با داشتن میراثی از نوآوری فنی ، تخصص تولید و تعالی محصول که از ویژگی های بارز مشاغل امروز است ، صلاحیت اصلی ما استفاده از علم مواد برای ایجاد بهترین راه حل ها برای برنامه های خاص مشتریان ما است. هدف ما کمک به مشتریان در دستیابی به هزینه هدف و در عین حال مدیریت الزامات طراحی برای عملکرد مطلوب بلند مدت است.
    بر اساس مفهوم مسئولیت پذیری در برابر مشتری و فلسفه ای که کیفیت در درجه اول اهمیت قرار دارد ، تاسیس شد. بنابراین ، تعهد به کیفیت زیربنای هر یک از فرآیندهای تحقیق ، تولید و تجارت شرکت است.

    بستن