ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۵۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۸ Guangkai Road, Guangrao Economic Development Zone, Guangrao, Dongying, Shandong, China
  • درباره ما : تاسیس در سال ۱۹۸۶ ، گروه جدیدی از شرکت ها است که عمدتا در تولید لاستیک های کامیون و لاستیک های اتومبیل و ادغام توسعه ، تولید و فروش فعالیت می کند.عمده ترین محصولات صادراتی تایرهای شعاعی هستند.این شرکت دارای استعدادهای درجه یک مدیریتی و فنی است ، سیستم های کنترل کیفیت و خدمات فروش عالی را نصب کرده و همچنین تجهیزات پیشرفته ساخت و آزمایش در سطح داخلی و بین المللی را دارد.دستگاه اصلی از فران ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    تاسیس در سال ۱۹۸۶ ، گروه جدیدی از شرکت ها است که عمدتا در تولید لاستیک های کامیون و لاستیک های اتومبیل و ادغام توسعه ، تولید و فروش فعالیت می کند.
    عمده ترین محصولات صادراتی تایرهای شعاعی هستند.
    این شرکت دارای استعدادهای درجه یک مدیریتی و فنی است ، سیستم های کنترل کیفیت و خدمات فروش عالی را نصب کرده و همچنین تجهیزات پیشرفته ساخت و آزمایش در سطح داخلی و بین المللی را دارد.
    دستگاه اصلی از فرانسه ، ایالات متحده و آلمان وارد شده است. لاستیک های شعاعی مارک در سطح جهانی قرار دارند. این محصولات در داخل و خارج از کشور به فروش می رسند ، که به عنوان محصول تجاری معروف و مقرون به صرفه مورد تحسین قرار می گیرد.
    در سال ۲۰۰۶ ، گروه به تازگی پروژه تولید سالانه ۱۲۰۰۰۰ مجموعه لاستیک سنگین ، ۱۰ میلیون مجموعه لاستیک اتومبیل را بر اساس تولید سالانه ۱.۵ میلیون مجموعه لاستیک سنگین نصب کرده است. محصولات ما به آمریکا ، اروپا ، خاورمیانه ، آسیای جنوب شرقی ، آفریقا و جاهای دیگر فروخته می شود و مورد استقبال مشتریان قرار می گیرد.
    بسته به کیفیت عالی محصول ، ما گواهینامه سیستم کیفیت ، وزارت حمل و نقل ایالات متحده ، اتحادیه اروپا نیجریه را تصویب کردیم.
    دوستان خوش آمدید از بازارهای سراسر جهان

    بستن