ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۴۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : No.۷۰۲ Shanhe Road, Chengyang District, Qingdao City, Shandong Province, China
  • درباره ما : چینگدائو پلاس بعنوان یک شرکت فرعی و پشتیبانی کننده از کارخانه خودمان تاسیس شد. اکنون این فرصت را داریم که مستقیماً با مشتریان خارجی ملاقات کنیم و محصولات ورزشی رزمی مانند تشک ، محصولات تکواندو ، محصولات کاراته ، تجهیزات بوکس (دستکش ، حلقه بوکس ، قفس ) ، تشک جودو ، محصولات یوگا ، با هدف تبدیل شدن به یک تامین کننده ورزشی یک مرحله ای شما. ما همچنین توانایی ارائه بهترین محصولات چینی در صنایع ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    چینگدائو پلاس بعنوان یک شرکت فرعی و پشتیبانی کننده از کارخانه خودمان تاسیس شد. اکنون این فرصت را داریم که مستقیماً با مشتریان خارجی ملاقات کنیم و محصولات ورزشی رزمی مانند تشک ، محصولات تکواندو ، محصولات کاراته ، تجهیزات بوکس (دستکش ، حلقه بوکس ، قفس ) ، تشک جودو ، محصولات یوگا ، با هدف تبدیل شدن به یک تامین کننده ورزشی یک مرحله ای شما. ما همچنین توانایی ارائه بهترین محصولات چینی در صنایع مختلف را با همکاران باتجربه تر خود داریم تا به عنوان منبع تأمین شما ، یک تیم باشیم.

    با کنترل کیفیت نام تجاری معروف در سطح بین المللی ، ما موفق به دریافت گواهینامه و حسابرسی از شده ایم. مشارکت نصب شده در اینجا باز و مورد استقبال است ، بنابراین شما می توانید رویای مارک خود را با تجربه حرفه ای ، توانایی ها و صداقت ما تحویل دهید.

    تامین کننده ورزش یک مرحله ای شما:
    تشک ورزشی (تشک تاتامی ، تشک جودو ، تشک / کشتی ، تشک لاستیکی ، کفپوش)
    محصولات تکواندو (محافظ ، لباس فرم ، تجهیزات)
    محصولات کاراته (محافظ ، لباس فرم ، تجهیزات)
    (حلقه بوکس ، قفس ، تجهیزات بوکس ، کیسه های شن ، دستکش ...)
    تجهیزات بدنسازی و کراس فیت (دمبل ، زنگ کتری ، استپرها ، طناب پرش ، ماشین ورزشی)
    جودو و
    کشتی و وزنه برداری

    بستن