ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۳۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۵۲, Zhenyang Road, Qingyang Town, Jiangyin City, Wuxi, Jiangsu, China. ۲۱۴۴۰۳
  • درباره ما : با ۳۵ سال تجربه در تولید مهر و موم روغن لاستیک ، یک تولید کننده حرفه ای و رهبر صنعت در تحقیق ، ساخت و فروش مهر و موم روغن اسکلت ، حلقه های ، واشر لاستیکی ، مهر و موم روغن دریچه پمپ است و روکش مهر و موم روغن.از زمان تأسیس ، تولید کننده لاستیک شماره همیشه توجه زیادی به حفظ سطح بالایی از کنترل کیفیت و مدیریت فرآیند داشته است ، بنابراین تضمین می کند که همه محصولات ما از بهترین کیفیت و بهترین ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    با ۳۵ سال تجربه در تولید مهر و موم روغن لاستیک ، یک تولید کننده حرفه ای و رهبر صنعت در تحقیق ، ساخت و فروش مهر و موم روغن اسکلت ، حلقه های ، واشر لاستیکی ، مهر و موم روغن دریچه پمپ است و روکش مهر و موم روغن.
    از زمان تأسیس ، تولید کننده لاستیک شماره همیشه توجه زیادی به حفظ سطح بالایی از کنترل کیفیت و مدیریت فرآیند داشته است ، بنابراین تضمین می کند که همه محصولات ما از بهترین کیفیت و بهترین قیمت برخوردار هستند. تیم کنترل کیفیت ما برای اطمینان از رضایت کامل مشتری ، هر قطعه از محصولات لاستیکی را قبل از حمل و نقل بررسی و آزمایش می کند. علاوه بر این ، ما در صورت نیاز به یک تیم فروش قوی برای ارائه فروش و خدمات در محل داریم. تیم خدمات مشتری ما آماده کمک به شما در هر راهی است.
    ما به عنوان یک شرکت دارای گواهینامه ، یک رابطه تجاری طولانی مدت با کشورها و مناطق خارج از کشور برقرار کرده ایم. و مهر و موم روغن ، حلقه های و واشر لاستیکی ما در اروپا ، آمریکا ، استرالیا ، آسیای جنوب شرقی ، روسیه و بسیاری از کشورهای دیگر به دنبال محبوبیت هستند.
    واقع در شهر جیانگین ، که تنها ۴۰ دقیقه با قطار سریع السیر از شانگهای فاصله دارد --- این شرایط حمل و نقل مناسب به ما امکان می دهد محصولات آب بندی لاستیکی فوق الذکر را با قیمت بسیار رقابتی ارائه دهیم. اگر شما در مورد آب بندی لاستیک نیاز یا جالب دارید ، لطفا در صورت تمایل با ما تماس بگیرید. و ما همچنین از سفارشات استقبال می کنیم. تیم لاستیکی اطمینان می دهد که محصولات با کیفیت بالا و بهترین خدمات اولین انتخاب و تامین کننده مورد علاقه شما در چین است.

    بستن
گواهی نامه ها
گواهی نامه
گواهی نامه
گواهی نامه
گواهی نامه
محصولات
مهر و موم نفتی NBR
مهر و موم نفتی NBR
NBR O-RING
NBR O-RING
FKM O-RING
حلقه اورینگ سیلیکونی
HNBR O-RING
سایر حلقه های O (ACM OIL Seal + قطعات سفارشی غیر استاندارد)
پوشش انتهایی و واشر FKM
واشر HNBR
حلقه اورینگ سیلیکونی
حلقه اورینگ سیلیکونی