ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۹۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : BLD,BAOYE PLAZA,ZHANQIAN road,hefei,china
  • درباره ما : در مالکیت سهام با مدیریت و فروش بین المللی تمام محصولات به جهان قدرت دارد. از زمان تاسیس در سال ۱۹۸۲ ، بزرگترین کارخانه تولید کف در چین در آن زمان و به عنوان یک سینو بود - شرکت ژاپنی توسط در سال ۱۹۹۰ با سه کارخانه تولید زیر شاخه ترکیب شد. ما اکنون یکی از بزرگترین تولید کنندگان کف کف لاستیک پلاستیک هستیم. شرکت ما ۸ خط تولید پیشرفته و تجهیزات پیشرفته ژاپن را معرفی کرده استکه می تواند سالان ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در مالکیت سهام با مدیریت و فروش بین المللی تمام محصولات به جهان قدرت دارد. از زمان تاسیس در سال ۱۹۸۲ ، بزرگترین کارخانه تولید کف در چین در آن زمان و به عنوان یک سینو بود - شرکت ژاپنی توسط در سال ۱۹۹۰ با سه کارخانه تولید زیر شاخه ترکیب شد. ما اکنون یکی از بزرگترین تولید کنندگان کف کف لاستیک پلاستیک هستیم. شرکت ما ۸ خط تولید پیشرفته و تجهیزات پیشرفته ژاپن را معرفی کرده است
    که می تواند سالانه تولید کند (ظرفیت سالانه حدود ۱۱۵۰۰ تن). محصولات ما پلی اتیلن و به طور گسترده ای در بسته بندی مواد ، کفش مواد صنعتی ، الکترونیک ، ساختمان های ساختمانی و جاده ها ، وسایل نقلیه استفاده می شود ، قایق ها ، ورزش های آبی ، مخابرات و انرژی خورشیدی با عملکرد خوب جذب کننده لرزش ، عایق حرارتی ، عایق صدا ، مهر و موم ضد آب و ضد اشعه ماورا بنفش و ضد استاتیک و ضد آتش که به طور گسترده به بیش از ۱۰۰ کشور و منطقه صادر می شود ، مانند کره ، ایالات متحده آمریکا ، کانادا ، مکزیک ، استرالیا ، انگلیس ، هلند ، فرانسه ، ژاپن و آسیای جنوب شرقی ، آمریکای میانه و جنوبی.
    شرکت ما به سیاست "مبتنی بر اعتبار و مشتری در درجه اول" پایبند است. ما بر اساس اصل "مزایای صادقانه ، مشارکتی و متقابل" برای ایجاد یک رابطه همکاری دوستانه و طولانی مدت ، یک سیستم کامل و کامل پس از فروش با مشتریان خود ، برقرار هستیم.
    با تلاش بیش از سی سال ، شرکت ما موفقیت بزرگی را در داخل و خارج از کشور کسب کرده است ، توسط جامعه و جهان پذیرفته شود. ما در قرن ۲۱ به پیشرفت بیشتر ادامه خواهیم داد.
    ما مشتاقانه منتظر همکاری شما هستیم. ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا مشتریان از محصولات و خدمات خود راضی و راضی باشند.

    بستن
محصولات
چرم Pu برای کفش
چرم Pu برای مبل
چرم نوبوک
چرم پی وی سی
مقوا
PICT1565+
SOLEBOARD
پاف پاف 44
کفی کفش
ضخیم بوفالو1
دمپایی زنانه
دمپایی پدیکور یکبار مصرف و جداکننده انگشت پا