ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۰۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۹ Zhiyuan Road, Economic Zone, Jurong City, Zhenjiang, Jiangsu, China
  • درباره ما : انواع مختلفی از محصولات را تولید می کند. کیفیت و قیمت مناسب. ما مشتاقانه منتظر دریافت درخواست شما هستیم و در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد. ما برای مدیریت و "کیفیت نقص اول ، صفر شکایت" به عنوان هدف کیفیت ، به اصل "اول کیفیت ، اول خدمات ، بهبود مستمر و نوآوری برای جلب مشتری" پایبند هستیم.محصولات مختلف کف را با زمینه ها و رنگ های مختلف تولید کرد. آنها در کفش ، چمدان ، تشک پازل ، اسباب با ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    انواع مختلفی از محصولات را تولید می کند. کیفیت و قیمت مناسب. ما مشتاقانه منتظر دریافت درخواست شما هستیم و در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد. ما برای مدیریت و "کیفیت نقص اول ، صفر شکایت" به عنوان هدف کیفیت ، به اصل "اول کیفیت ، اول خدمات ، بهبود مستمر و نوآوری برای جلب مشتری" پایبند هستیم.
    محصولات مختلف کف را با زمینه ها و رنگ های مختلف تولید کرد. آنها در کفش ، چمدان ، تشک پازل ، اسباب بازی ، کالاهای ورزشی ، تشک ژیمناستیک ، تشک یوگا ، تجهیزات تناسب اندام ، صنایع دستی ، دکوراسیون معماری ، صنایع دریایی و بسته بندی هستند که به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرند. کف نسوز ، سازگار با محیط زیست ، کف ضد استاتیک ، کف جذب شوک ، کف ضد باکتری ، کف ضد اشعه ماورا بنفش و کف مقاوم در برابر درجه حرارت بالا نیز به طور گسترده ای در صنایع الکترونیک ، خودرو ، تزئینات دریایی و معماری و غیره استفاده می شود.

    بستن
محصولات
قطعه رنگی
قطعه رنگی
قطعه رنگی
قطعه رنگی