ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۳۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۱۱۵, Haizhou Road, Pingdu Econmic Development Zone, Qingdao, Shandong, China
  • درباره ما : چینگدائو شرکت فلزی ، آموزشی ویبولیتین یکی از تولید کنندگان با تکنولوژی پیشرفته است که در زمینه لوله های مسی تهویه مطبوع و برودتی ، لوله های مسی سازگار با محیط زیست و اتصالات مسی تخصص دارد. محصولات اصلی ما عبارتند از: لوله های مسی عایق بندی شده ، حلقه های پنکیک مسی ، حلقه های مسی ، لوله های آب مسی ، لوله های مستقیم تهویه مطبوع و لوله های مسی از پیش تنیده شده. تولید سالانه ما باید ۱۰۰۰۰ تن ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    چینگدائو شرکت فلزی ، آموزشی ویبولیتین یکی از تولید کنندگان با تکنولوژی پیشرفته است که در زمینه لوله های مسی تهویه مطبوع و برودتی ، لوله های مسی سازگار با محیط زیست و اتصالات مسی تخصص دارد. محصولات اصلی ما عبارتند از: لوله های مسی عایق بندی شده ، حلقه های پنکیک مسی ، حلقه های مسی ، لوله های آب مسی ، لوله های مستقیم تهویه مطبوع و لوله های مسی از پیش تنیده شده. تولید سالانه ما باید ۱۰۰۰۰ تن باشد. محصولات ما به طور گسترده ای در تهویه مطبوع و گرمایش ، برق و سایر زمینه های تبرید ، آب و گاز استفاده می شود. تمام محصولات ما دقیقاً مطابق استاندارد ، استاندارد ، استاندارد ، استاندارد و استاندارد تولید می شوند. محصولات ما در بیش از ۲۰ کشور به فروش می رسند ، برخی از آنها در ایالات متحده آمریکا ، کانادا ، شیلی ، پرو ، آلبانی ، لبنان ، امارات و غیره با استقبال گرم مواجه شده اند.
    ما ۱۲ سال تجربه تولید و مدیریت در زمینه تولید لوله های مسی داریم. با خطوط تولید به روز شده ، امکانات آزمایش درجه یک ، ما گواهینامه ، گواهینامه ، گواهینامه را دریافت کرده ایم. مثل همیشه ، ما به فلسفه تجارت خود "زنده ماندن برای کیفیت ، تکامل برای یکپارچگی ، پیگیری نوآوری و خدمات به مشتری" پایبند هستیم. ما تمرکز خود را ادامه می دهیم ، مقیاس خود را گسترش می دهیم ، برند خود را تقویت می کنیم تا هدف استراتژیک خود را از پیشرو بودن در مناطق لوله مسی در جهان تحقق بخشیم. ما بهترین محصولات لوله مسی راضی ، با توجه ترین و عالی ترین خدمات را به مشتریان خود در سراسر جهان ارائه می دهیم.
    ما به گرمی از مشتریان بازدید می کنیم تا از کارخانه ما بازدید کنند و با ما همکاری کنند. ما معتقدیم که می توانیم به همکاری خوب و توسعه ادامه دهیم!

    بستن