ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۹۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۱۳۴ Hantang Middle Street, Renhe Town, Baiyun District, Guangzhou City, Guangdong Province
  • درباره ما : گوانگژو تجهیزات بدن سالم برای. با مسئولیت محدود این شرکت در گوانگجو ، یک کلانشهر تجاری در مرکز دلتا رودخانه مروارید ، چین واقع شده است. تنها ۱۵ دقیقه با فرودگاه بین المللی گوانگژو بایون فاصله دارد. این اولین شرکت داخلی است که به تحقیق ، تولید و بازاریابی تجهیزات تفریحی مشغول است. محصولات شامل اسباب بازی های ترکیبی داخلی و خارجی ، وسایل تفریحی پارک تفریحی ، زمین بازی کودکان واملاک تجاری و ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    گوانگژو تجهیزات بدن سالم برای. با مسئولیت محدود این شرکت در گوانگجو ، یک کلانشهر تجاری در مرکز دلتا رودخانه مروارید ، چین واقع شده است. تنها ۱۵ دقیقه با فرودگاه بین المللی گوانگژو بایون فاصله دارد. این اولین شرکت داخلی است که به تحقیق ، تولید و بازاریابی تجهیزات تفریحی مشغول است. محصولات شامل اسباب بازی های ترکیبی داخلی و خارجی ، وسایل تفریحی پارک تفریحی ، زمین بازی کودکان واملاک تجاری و فرهنگی ، اسباب بازی های آموزش مهد کودک و سری های دیگر است.
    این شرکت دارای یک تیم طراحی و توسعه حرفه ای است که می تواند پارک های تفریحی را با سبک های تم شخصی متناسب با مکان واقعی و نیازهای مشتری تنظیم کند. همچنین خدمات یک مرحله ای از جمله برنامه ریزی اصلی زمین بازی در محیط داخلی و فضای باز ، طراحی دکوراسیون تم حرفه ای ، نصب و نگهداری را به مشتریان ارائه می دهد.
    از زمان تاسیس ، این شرکت تجهیزات و فناوری درجه یک را به طور مداوم در داخل و خارج از کشور معرفی کرده و از طریق معرفی مفاهیم و استاندارد مدیریت پیشرفته بین المللی ، گواهینامه سیستم کیفیت ، گواهینامه سیستم مدیریت محیط زیست ، گواهینامه را تصویب کرده است. و سیستم های صدور گواهینامه استاندارد. استانداردهای ایمنی اسباب بازی ، و بسیاری دیگر از گواهینامه های بین المللی. این محصول غیر سمی ، سازگار با محیط زیست و نیازهای غذایی است. محصولات در شهرهای بزرگ کشور توزیع می شود و به اروپا ، آمریکا ، خاورمیانه ، آفریقا ، آسیای جنوب شرقی ، استرالیا و سایر کشورها و مناطق صادر می شود.
    تونگ یائو - ایجاد آینده ، ارتقا صنعت فرهنگی و خلاقیت کودکان به عنوان مسئولیت خود ، مایل است "صداقت" ما و "عشق" همه اقشار جامعه را حفظ کند و برای ایجاد یک فضای زیبا با هم همکاری کنیم.

    بستن