ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۲۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : No.۶۹,Xinhua South Road,Qiaodong District, Xingtai City,Hebei Province,China ۰۵۴۰۰۰
  • درباره ما : لاستیک و محصولات پلاستیکی ، با مسئولیت محدود در سال ۱۹۹۰ تاسیس شده است. ما خود را وقف تحقیق ، تولید و فروش لاستیک ، لاستیک و پلاستیک و همچنین سیلیکون با کیفیت بالا و سایر محصولات می کنیم که عمدتا بر روی دو عملکرد اساسی تمرکز دارند آب بندی و جذب شوک ، و ما می توانیم بهترین راه حل ها را در مورد سیستم های جذب شوک و آب بندی برای هر مشتری ارائه دهیم.محصولات اصلی ما عمدتا در درب و پنجره های سا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    لاستیک و محصولات پلاستیکی ، با مسئولیت محدود در سال ۱۹۹۰ تاسیس شده است. ما خود را وقف تحقیق ، تولید و فروش لاستیک ، لاستیک و پلاستیک و همچنین سیلیکون با کیفیت بالا و سایر محصولات می کنیم که عمدتا بر روی دو عملکرد اساسی تمرکز دارند آب بندی و جذب شوک ، و ما می توانیم بهترین راه حل ها را در مورد سیستم های جذب شوک و آب بندی برای هر مشتری ارائه دهیم.
    محصولات اصلی ما عمدتا در درب و پنجره های ساختمانی ، ساخت و ساز ، تجهیزات و ماشین آلات ، همچنین وسایل نقلیه و غیره استفاده می شود در مجموع هشت دسته با هزار نوع محصول ، عمدتا در ساختمان درها و پنجره ها ، ساخت و ساز ، تجهیزات و ماشین آلات و چهار حوزه خودرو استفاده می شود.
    لطفا محصولات اصلی ما را به شرح زیر مشاهده کنید:
    ۱. جارو درب
    ۲. نوارهای آب بندی ، چسب و جاسازی شده ، نوارهای مهر و موم اسفنج یا کف
    ۳. مهر و موم های پی وی سی و مرکب
    ۴. تر و تمیز لبه
    ۵. مهر و موم های شیشه لاستیک
    ۶. مهر و موم ضد برخورد دریایی
    ۷. مهر و موم ماشین
    ۸. اکستروژن / سیلیکون
    بیش از ۱۴۰ کارمند در شرکت ما وجود دارد ، از جمله ۱۸ مهندس ارشد فنی ، دارای ۱۰ میلیون دارایی سرمایه ای ، ۸ میلیون دارایی جاری. شرکت ما یک سیستم ترکیبی شامل تولید ، فروش و تحقیقات علمی ایجاد می کند. با فناوری های فراوان و سال ها تجربه مدیریت ، ما به عنوان شرکت "افتخار اعتبار و وعده" و مورد ستایش قرار گرفته ایم. در سال ۲۰۰۰ ، محصولات ما گواهینامه را گذرانده اند. نوار ، شیلنگ ، ورق و غیره / سیلیکون توسط مرکز ملی تست کیفیت خودرو ، مرکز آزمایش مواد ساختمانی دولتی (موسسه شیمی پکن ، شماره ۱۴ ، جاده شرقی سه دایره شمالی ، پکن) ، مورد آزمایش قرار گرفته است. مرکز نظارت و بازرسی کیفیت هبی. در همین حال ، شرکت ما به عنوان شرکت ثابت سازه های درب و پنجره ساخت و ساز توسط اتحادیه ساخت و ساز فلز چین منصوب شده است.
    شرکت ما دارای خطوط بزرگ ولکانیزه پیشرفته داخلی است که متخصص تولید سه اکستروژن و اکستروژن منفرد و همچنین ۱۰ دستگاه جوشکاری است. ظرفیت تولید سالانه ما ۱۲ میلیون متر ، با اتاق اندازه گیری فیزیکی و شیمیایی ، تجهیزات بازرسی و اندازه گیری و پرسنل متخصص است. ما یک الگوی تولید یک مرحله ای را به عنوان خط مونتاژ ، از جمله ترکیب مواد ، بهره برداری از قالب و قالب گیری محصول تولید می کنیم.
    "اقیانوس با پذیرش همه رودخانه ها بزرگ شده است. شرکت با داشتن اعتبار عالی ساخته می شود. شرکت ما همیشه بر اساس تکنولوژی درجه یک و کیفیت عالی اصرار خواهد داشت ، با انطباق با جهت گیری تنظیم ساختار صنعتی ملی جهت ساخت نام تجاری حرفه ای ، تبدیل شدن به رهبر تحقیق و توسعه صنعت پلاستیک و لاستیک حیاتی داخلی ، برای تبدیل شدن به تجهیزات سطح بالا تامین کننده خدمات جفت شدن قطعات ، برای تبدیل شدن به شرکت پیشرو خط اصلی لاستیک و پلاستیک.

    بستن
محصولات
آب بندی پنجره های ضد آب
مهر و موم اسفنجی ضد صدا
پلمپ درب اتوبوس
نوار آب بندی شیشه های جلو