ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۵۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : Xiangbei Industrial Area,Xiang’an District,Xiamen China
  • درباره ما : شرکت پلاستیکی ، آموزشی ویبولیتین در منطقه صنعتی در منطقه در چین واقع شده است. شرکت ما با سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیون در مرحله اول ۵۰ هزار متر مربع مساحت دارد. قابلیت تولید ما در فاز اول ۳۵ هزار تن بود. اکنون ، ۳۵ خط تولید پیشرفته برای تولید اکسترودرها و ۸۰ مجموعه دستگاه قالب گیری تزریقی وجود دارد. روند تولید کاملاً خودکار است.ما در تولید لوله های ، لوله ها و اتصالات ، لوله های ، اتصالات ، شی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت پلاستیکی ، آموزشی ویبولیتین در منطقه صنعتی در منطقه در چین واقع شده است. شرکت ما با سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیون در مرحله اول ۵۰ هزار متر مربع مساحت دارد. قابلیت تولید ما در فاز اول ۳۵ هزار تن بود. اکنون ، ۳۵ خط تولید پیشرفته برای تولید اکسترودرها و ۸۰ مجموعه دستگاه قالب گیری تزریقی وجود دارد. روند تولید کاملاً خودکار است.
    ما در تولید لوله های ، لوله ها و اتصالات ، لوله های ، اتصالات ، شیرآلات ، سیمان برای محصولات تخصص داریم. محصولات ما مطابق با استانداردها و درخواست های مختلف می توانند الزامات اتصال ، نصب و حمل و نقل را برآورده کنند. ما یک تیم از پرسنل تحقیق و تولید داریم که دارای تجربه غنی در این زمینه هستند. ما از امکانات پیشرفته فنی و بازرسی استفاده می کنیم ، قوانین عملیاتی و کار مدیریت را دقیقاً پیاده سازی می کنیم و ارزیابی گواهینامه سیستم تضمین کیفیت ۲۰۰۰ را برای اطمینان از متناسب بودن عملکردهای مختلف فیزیکی ، شیمیایی و بهداشتی محصولات با استاندارد بین المللی گذرانده ایم.
    شرکت ما "کیفیت اول ، حداکثر اعتبار" را به عنوان هدف و "منافع متقابل" را به عنوان اصلی بر اساس جذب و هضم فن آوری پیشرفته لوله داخلی و خارج از کشور و همچنین تجربه پردازش غنی در نظر می گیرد. ما دائماً نوآوری علمی را حفظ می کنیم.
    پس از سالها تلاش ، در این بازار شهرت خوبی کسب کرده ایم. محصولات ما توسط مرکز نظارت و بازرسی کیفیت محصولات پلاستیکی شناخته شده اند و چندین دستاورد و اختراع ثبت شده تکنولوژیکی نیز به دست آورده ایم. به شرکت ما به عنوان "شرکت با تکنولوژی پیشرفته" ، به مارک تجاری ما به عنوان "علامت تجاری معروف فوجیان" و به محصولات ما به عنوان "مصالح ساختمانی حفاظت از محیط زیست سبز" اعطا شد. ما مشتاقانه منتظر همکاری با مشتریان هستیم. لطفا برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

    بستن
گواهی نامه ها
گواهی نامه
گواهی نامه
گواهی نامه
گواهی نامه