ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۰۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : YONGJIANG INDUSTRIAL ZONE NINGBO CHINA ۳۱۵۱۰۰
  • درباره ما : یک کارخانه دارای گواهینامه ۹۰۰۱: ۲۰۰۸ است که راه حل های همه در یک برای ماشینکاری دقیق ، تراش ، فرز ، مهر زنی فلز و ساخت ورق فلز در صنایع مختلف را در دهه های مختلف ارائه می دهد.در ابتدا ، فقط ۲ دستگاه و ۱ ماشین مهر زنی در کارگاه ما وجود دارد و مشتریان ما شرکت های بزرگی نیستند. با این حال ، با تجربیات غنی و کیفیت عالی ، شرکت ما در حال رشد سریع بود و مشتریان ما در کنار هم بودند.تیم ما پیرو ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک کارخانه دارای گواهینامه ۹۰۰۱: ۲۰۰۸ است که راه حل های همه در یک برای ماشینکاری دقیق ، تراش ، فرز ، مهر زنی فلز و ساخت ورق فلز در صنایع مختلف را در دهه های مختلف ارائه می دهد.
    در ابتدا ، فقط ۲ دستگاه و ۱ ماشین مهر زنی در کارگاه ما وجود دارد و مشتریان ما شرکت های بزرگی نیستند. با این حال ، با تجربیات غنی و کیفیت عالی ، شرکت ما در حال رشد سریع بود و مشتریان ما در کنار هم بودند.
    تیم ما پیرو شما و ایده های شما است. به طور عمده تجارت را بپذیرید زیرا ما ۴ گروه مشاوره ، کارگران با تجربه غنی ، مدیریت زنجیره تامین ، راه حل های مختلف و فقط صادرات را ارائه می دهیم.
    هر نوع ماده ای دقیقاً مطابق مشخصات مشتری ، طراحی و نیاز می تواند تهیه و تهیه شود. ماموریت اصلی ما این است که انتظارات کیفیت مشتریان و خدمات را به موقع با قیمت های رقابتی برآورده کنیم و خدمات ماشینکاری و مهر زنی دقیق ارائه دهیم.

    بستن