ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
Guangzhou Childhood Dream Recreation Equipment Co., Ltd
  • تعداد بازدید : ۶۸۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۱۹۰۲, No.۱۳, Zexi Avenue, Hanxi Commercial Center, Hanxi Village, Zhongcun Street, Panyu District, Guangzhou, Guangdong, China
  • درباره ما : شرکت تجهیزات تفریحی رویایی کودکانه گوانگژو ، با مسئولیت محدود متعلق به شرکت است. شرکت ما مبتنی بر شرکت قبلی ما است که شرکت گوانگژو طلایی کودکی است و در سال ۱۹۹۱ تاسیس شده است. ما در تحقیق و توسعه ، طراحی ، تولید و خدمات فروش محصولات زمین بازی متمرکز شده ایم که تولید کننده تجهیزات مدرن ، باز ، حرفه ای زمین بازی و سرگرمی در چین است. .تجهیزات زمین بازی ما در سطح جهانی فروخته می شود. ما زمین ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت تجهیزات تفریحی رویایی کودکانه گوانگژو ، با مسئولیت محدود متعلق به شرکت است. شرکت ما مبتنی بر شرکت قبلی ما است که شرکت گوانگژو طلایی کودکی است و در سال ۱۹۹۱ تاسیس شده است. ما در تحقیق و توسعه ، طراحی ، تولید و خدمات فروش محصولات زمین بازی متمرکز شده ایم که تولید کننده تجهیزات مدرن ، باز ، حرفه ای زمین بازی و سرگرمی در چین است. .
    تجهیزات زمین بازی ما در سطح جهانی فروخته می شود. ما زمین بازی کودکان ، تجهیزات تناسب اندام در فضای باز ، زمین بازی داخلی ، ساختار بازی نرم ، پارک آبی و سایر امکانات و محصولات پارک تفریحی را که به طور حرفه ای برای مهد کودک ، منطقه اقامت ، اتاق ، پارک ، فروشگاه بزرگ ، حیاط خصوصی و سایر اماکن عمومی طراحی و تولید می کنیم ، طراحی و تولید می کنیم. استاندارد کیفیت محصولات با توجه به استاندارد بین المللی گواهینامه های : ۲۰۰۰ و غیره اندازه گیری شده است.
    منطقه کارخانه ۴۸۰۰۰۰۰۰ متر مربع واقع در شمال گوانگژو چین و کارگاه ساخت خود را دارد ، از جمله کارگاه تولید بزرگ ، نمایشگاه ، اتاق آزمایش کیفیت و غیره. ۳۵۰ کارگر ، ۲۰ مهندس طراحی و نصب و تدارکات حرفه ای وجود دارد تیم و غیره ظرفیت تولید هر ماه ۲۰ تا ۴۰ است.

    بستن