ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
Tanyun Junrong (Liaoning) Chemical Research Institute New Materials Incubator Co., Ltd
  • تعداد بازدید : ۶۴۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۷۵,Xinhu Street,Xishi District, Yingkou,Liaoning, China ۱۱۵۰۰۴
  • درباره ما : موسسه تحقیقات شیمیایی تاسیس شد ، شرکت مادر گروه فناوری است. در حال حاضر مساحتی در حدود ۱۲۰۰۰ متر مربع ، اولین شرکت پلت فرم فناوری "انکوباتور تولید و تحقیقات مواد شیمیایی جدید" و اولین شرکت تحقیقاتی و تولید سفارشی داخلی مواد شیمیایی خوب است.از زمان تاسیس ، فعالیت خود را در زمینه تولید ، تولید و فروش مواد واسطه ای خوب انجام داده است. این شرکت از نزدیک استراتژی های ادغام نظامی و غیرنظامی را ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    موسسه تحقیقات شیمیایی تاسیس شد ، شرکت مادر گروه فناوری است. در حال حاضر مساحتی در حدود ۱۲۰۰۰ متر مربع ، اولین شرکت پلت فرم فناوری "انکوباتور تولید و تحقیقات مواد شیمیایی جدید" و اولین شرکت تحقیقاتی و تولید سفارشی داخلی مواد شیمیایی خوب است.
    از زمان تاسیس ، فعالیت خود را در زمینه تولید ، تولید و فروش مواد واسطه ای خوب انجام داده است. این شرکت از نزدیک استراتژی های ادغام نظامی و غیرنظامی را دنبال کرده و به طور مداوم نوآوری کرده است. برای سالها بیش از ۸۰ پروژه مهم تحقیقاتی داخلی و خارجی را به عهده گرفته است و بیش از ۵۰ جایزه شهرداری ، استانی و ملی به دلیل پیشرفت در علم و فناوری به وی اهدا شده است این محصولات بطور گسترده در مناطقی از جمله هواپیمایی ، هوافضا ، صنایع نظامی ، صنایع مدنی مورد استفاده قرار گرفته و به بیش از ۲۰ کشور و منطقه فروخته شده است و در داخل و خارج از کشور به رسمیت شناخته شده اند.

    بستن