ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۹۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : Middle of Yonghui Road, Xishanqian Community, Huanxiu Street, Jimo, Qingdao, Shandong
  • درباره ما : بر روی قالب ها و ماشین آلات با کیفیت بالا و همچنین با تکنولوژی برای بیش از ۲۰ سال در چین متمرکز شده است. ما به عنوان یک عملیات کوچک شروع کردیم ، اما اکنون به یکی از بزرگترین تأمین کنندگان در صنعت قالب تایر و ساخت قالب در چین تبدیل شده ایم.امروزه یکی از بهترین تولیدکنندگان قالب در چین بوده است ، از جمله: قالب تایر بایاس؛ قالب تایر صنعتی؛ قالب لاستیک کشاورزی قالب تایر ؛ قالب مثانه ، قالب ت ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    بر روی قالب ها و ماشین آلات با کیفیت بالا و همچنین با تکنولوژی برای بیش از ۲۰ سال در چین متمرکز شده است. ما به عنوان یک عملیات کوچک شروع کردیم ، اما اکنون به یکی از بزرگترین تأمین کنندگان در صنعت قالب تایر و ساخت قالب در چین تبدیل شده ایم.
    امروزه یکی از بهترین تولیدکنندگان قالب در چین بوده است ، از جمله: قالب تایر بایاس؛ قالب تایر صنعتی؛ قالب لاستیک کشاورزی قالب تایر ؛ قالب مثانه ، قالب تزریق لاستیک. قالب حصیر ؛ و اکنون می توانیم فناوری ساخت قالب را به مشتری که می خواهد این ویژگی را داشته باشد انتقال دهیم. نه تنها انتقال فن آوری ، بلکه انتقال فناوری و ریخته گری آلومینیوم با فشار کم برای .

    بستن