ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۳۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۸, LongZhong Road,LuHe Economic Development Zone, Nanjing City, Jiangsu Province, China
  • درباره ما : ما یک تولید کننده مواد ورزشی کلاس بالا در چین هستیم. ما دو پایگاه تولید داریم ، یکی در نانجینگ ، دیگری در گوانگژو ، و همچنین این شرکت مادر ما است. ما به طور عمده پیست دویدن ، زمین ورزشی ، کف تجاری ، کف کارخانه ، چمن مصنوعی و همچنین گرانول لاستیک تولید می کنیم.ما گواهینامه و غیره را دریافت کرده ایم. مواد ما در چین با سهم بیش از ۵۰٪ در بازار فروش بسیار خوبی دارند. و همچنین به آسیای جنوب شر ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    ما یک تولید کننده مواد ورزشی کلاس بالا در چین هستیم. ما دو پایگاه تولید داریم ، یکی در نانجینگ ، دیگری در گوانگژو ، و همچنین این شرکت مادر ما است. ما به طور عمده پیست دویدن ، زمین ورزشی ، کف تجاری ، کف کارخانه ، چمن مصنوعی و همچنین گرانول لاستیک تولید می کنیم.
    ما گواهینامه و غیره را دریافت کرده ایم. مواد ما در چین با سهم بیش از ۵۰٪ در بازار فروش بسیار خوبی دارند. و همچنین به آسیای جنوب شرقی ، آمریکای شمالی ، اروپا و غیره بفروشید.
    اکنون ما برخی از مواد جدید را ارائه کرده ایم که دارای محیط زیست ، زیبایی و ساخت آسان هستند. بنابراین ما می خواهیم بازارهای خارج از کشور را توسعه دهیم و به عنوان شرکای موثر در خارج از کشور به عنوان عوامل مادی خود جستجو کنیم. ما می توانیم با کیفیت مناسب از مواد با کیفیت بالا و همچنین آموزش حرفه ای محصول و مدیریت ساخت استفاده کنیم. دو سال پیش ما با یک نماینده در سنگاپور کار کردیم و اکنون یک رابطه تقویت قلب داریم.
    امیدواریم در آینده بتوانیم همکاری هایی را به دست آوریم و باید شریک قابل اعتماد شما باشیم.

    بستن
محصولات
کفپوش پی وی سی
کفپوش بدنسازی
کفپوش اینترلاک PP
دادگاه ها
چمن مصنوعی منظره
چمن مصنوعی ورزشی
باند
باند