ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۹۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : Yunyang Rd, Kunshan Industrial Zone, Import and Export Tax-Free Area, Lianyungang, Jiangsu, China
  • درباره ما : شرکت آلومینیوم با مسئولیت محدود یک شرکت سرمایه گذاری مشترک چین و خارجی است که در زمینه ساخت و بازاریابی آلومینای کلسینه ، سرامیک های خاص و سنگ زنی تخصص دارد.این منطقه در منطقه بدون تعرفه واردات و صادرات لیانیونگانگ ، یکی از بنادر اصلی چین برای وارد کردن مواد اولیه آلومینا واقع شده است. مواد اولیه وارداتی از استرالیا و روشهای دقیق آزمایش ما ، محتوای آلومینای بالاتر محصولات ما با ناخالصی ک ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت آلومینیوم با مسئولیت محدود یک شرکت سرمایه گذاری مشترک چین و خارجی است که در زمینه ساخت و بازاریابی آلومینای کلسینه ، سرامیک های خاص و سنگ زنی تخصص دارد.
    این منطقه در منطقه بدون تعرفه واردات و صادرات لیانیونگانگ ، یکی از بنادر اصلی چین برای وارد کردن مواد اولیه آلومینا واقع شده است. مواد اولیه وارداتی از استرالیا و روشهای دقیق آزمایش ما ، محتوای آلومینای بالاتر محصولات ما با ناخالصی کمتر نسبت به محصولات آلومینای داخلی را تضمین می کند. علاوه بر این ، موقعیت ما پیشنهادات ما را به میزان قابل توجهی در بازار بین المللی رقابتی می کند.
    متعهد به ایجاد زنجیره صنعت کامل در بخش سرامیک های آلومینا ، کارخانه ما مجهز به امکانات پیشرفته تولید مانند کوره دوار با طول ۵۷.۴ متر ، کوره تونل با دمای بالا ، سوراخکاری بزرگ / برج خشک شده ، دستگاه بزرگ است. و کنترل کیفیت و مدیریت محیط زیست ما کاملاً مطابق با سیستم است.
    محصولات عمده ما گلوله های سنگ زنی سرامیکی ، سیلندرها ، آجرهای سرامیکی آستر ، سرامیک های پوشیدنی و سرامیک های سفارشی ویژه با ۹۲٪ و ۹۵٪ آلومینا به علاوه پودر سوراخکاری اسپری آلومینا به ترتیب با ۹۰٪ ، ۹۲٪ ، ۹۵٪ ، ۹۷٪ ، ۹۹٪ محصولات ما سری به طور گسترده ای برای ساخت سرامیک خاص ، سرامیک الکترونیکی ، مواد نسوز ، مواد لعاب ، مواد پرداخت و سنگ زنی ، شامل بخش های سرامیک ، مصالح ساختمانی ، متالورژی ، مواد شیمیایی و سیمان و غیره استفاده می شود.
    با در نظر گرفتن اصل "تأمین نیازهای مشتریان موفق ترین محصول" به عنوان راهنما ، محصولات و خدمات مختلف سفارشی را به مشتریان مختلف ارائه می دهد. با داشتن روحیه "صداقت ، خدمات ، نوآوری ، استراتژی برد-برد" به عنوان هدف تجاری خود ، حمایت بیشتری از مشتریان داخلی و بین المللی را دریافت کرده است. صمیمانه منتظر همکاری با مشتریان معتبر در مسیر توسعه پیش رو برای ایجاد آینده بهتر با هم است!

    بستن