ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۷۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : Building,the Crossing of Jianhua Street and Southern ۲nd Ring Road, Shijiazhuang,Hebei.
  • درباره ما : یک شرکت تولید تجهیزات مدرن است که مبتنی بر طراحی ، تحقیق و توسعه و ساخت است. محصولات اصلی تجهیزات شیمیایی ، پمپ دوغاب ، سیلندر هیدرولیک ، ماشین آلات مش سیم ، سخت افزار و اتصالات محصولات فلزی ، و غیره است. ما به طور فعال محصولات جدید را توسعه می دهیم و مرکز تحقیق و توسعه خودمان را داریم.کارخانه دارای تجهیزات پیشرفته ، فناوری علمی ، سیستم کنترل کیفیت عالی ، مدیریت عالی و کارکنان فنی حرفه ا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک شرکت تولید تجهیزات مدرن است که مبتنی بر طراحی ، تحقیق و توسعه و ساخت است. محصولات اصلی تجهیزات شیمیایی ، پمپ دوغاب ، سیلندر هیدرولیک ، ماشین آلات مش سیم ، سخت افزار و اتصالات محصولات فلزی ، و غیره است. ما به طور فعال محصولات جدید را توسعه می دهیم و مرکز تحقیق و توسعه خودمان را داریم.
    کارخانه دارای تجهیزات پیشرفته ، فناوری علمی ، سیستم کنترل کیفیت عالی ، مدیریت عالی و کارکنان فنی حرفه ای ، محصولات ما به طور مداوم به روز شده و بهبود می یابد. ما همچنین می توانیم استانداردهای بین المللی -۲۰۰۸ اهداف مورد نیاز را برآورده کنیم. در سالهای گذشته ، بزرگترین هدف بهترین کیفیت و جلب رضایت مشتری است. محصولات ما به بیش از ۳۰ کشور جهان صادر شده و بهترین تعریف و تمجید از مشتریان را به خود اختصاص داده اند.

    بستن
محصولات
فیلتر پرس صفحه و قاب (فیلتر پرس هیدرولیک)
فیلتر خلاء تسمه لاستیکی DU
فیلتر درام روتاری خلاء
دستگاه خشک کن مداوم دیسک
فیلتر هسته فیلترینگ خود تمیز شونده
فیلتر خشک کن Nutsche
پمپ
دستگاه فیلتر پرس اتوماتیک عمودی
سیلندر هیدرولیکی
فیلتر خلاء تسمه لاستیکی DU
پمپ دوغاب
فیلتر خشک کن Nutsche