ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۰۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۱۶۰۱-۱۶۰۲,Wuyue Plaza, Zhenjiang City, PRC.
  • درباره ما : در سال ۲۰۱۰ همراه شده است و به عنوان یک تامین کننده حرفه ای دریایی در چین تبدیل می شود. ما مجموعه ای از محصولات کشتی و خدمات دریایی را برای صنایع دریایی ارائه می دهیم ، از جمله محصولات نجات دریایی و آتش نشانی ، سیستم پیشرانه دریایی ، تجهیزات جلوگیری از آلودگی دریایی ، زنجیره لنگر و لنگر دریایی ، کابل ها و طناب های دریایی ، سیستم ارتباطی کشتی ، گلگیر دریایی و کیسه های هوا ، نور دریایی ، ت ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در سال ۲۰۱۰ همراه شده است و به عنوان یک تامین کننده حرفه ای دریایی در چین تبدیل می شود. ما مجموعه ای از محصولات کشتی و خدمات دریایی را برای صنایع دریایی ارائه می دهیم ، از جمله محصولات نجات دریایی و آتش نشانی ، سیستم پیشرانه دریایی ، تجهیزات جلوگیری از آلودگی دریایی ، زنجیره لنگر و لنگر دریایی ، کابل ها و طناب های دریایی ، سیستم ارتباطی کشتی ، گلگیر دریایی و کیسه های هوا ، نور دریایی ، تجهیزات پهلوگیری دریایی ، ماشین های عرشه دریایی ، تجهیزات دریایی و غیره همه محصولات توسط جامعه صلاحیت های دریایی و دولت تأیید شده اند و دارای گواهینامه هایی مانند هستند.
    تجهیزات دریایی بیشتر و بیشتری به خط تجارت ما اضافه می شوند. ما در ارائه محصولات با کیفیت خوب و قیمت رقابتی بر اساس سود متقابل برای مشتری خود در تمام مدت تمرکز می کنیم. تمام کارخانه های همکاری شده از سیستم کنترل کیفیت دقیق برخوردار هستند. با داشتن رابطه خوب طولانی مدت با آنها ، ما همیشه می توانیم قیمت های بهتری را به سرعت به مشتریان ارائه دهیم. خدمات فروش بهتر هدف ما است.

    بستن