ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
Chengdu Raptors Mechanical & Electrical Equipment Co., Ltd
  • تعداد بازدید : ۳۲۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۷۸۹, Baiyun Road, East of Xindu Industry, Chengdu, Sichuan, China
  • درباره ما : به عنوان یک مجله طبقه بندی شده از سال ۲۰۰۰ آغاز به کار کرد و به یک بازار آنلاین رشد و توسعه یافت. در سال ۲۰۱۸ ، ما با موفقیت از یک مجله طبقه بندی شده انتقال یافتیم و به یک بازار آنلاین تبدیل شدیم.در ژانویه ۲۰۲۰ ، این مجله به عنوان یک مجله تحریریه که برندهای جهانی و روند بازار را به نمایش می گذارد ، راه اندازی شد. هدف ما ارائه اطلاعات ضروری در مورد ماشین آلات سنگین جدید ، کامیون ها و قطعا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    به عنوان یک مجله طبقه بندی شده از سال ۲۰۰۰ آغاز به کار کرد و به یک بازار آنلاین رشد و توسعه یافت. در سال ۲۰۱۸ ، ما با موفقیت از یک مجله طبقه بندی شده انتقال یافتیم و به یک بازار آنلاین تبدیل شدیم.
    در ژانویه ۲۰۲۰ ، این مجله به عنوان یک مجله تحریریه که برندهای جهانی و روند بازار را به نمایش می گذارد ، راه اندازی شد. هدف ما ارائه اطلاعات ضروری در مورد ماشین آلات سنگین جدید ، کامیون ها و قطعات یدکی به خوانندگان است. مجله شامل محتوای سرمقاله در مورد راه اندازی محصولات ماشین آلات ، مصاحبه ها و تحولات بخش بازار در بازارهای خاورمیانه و آفریقا همراه با است که لیست محصولات برجسته برای فروش را برجسته می کند.

    بستن