ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۲۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۱۰, Yangsha Road, Huilong Industrial Zone, Qidong City, Nantong, Jiangsu, China
  • درباره ما : شرکت تجهیزات آتش نشانی ، با مسئولیت محدود ، که در سال ۱۹۸۲ تاسیس شد ، بیش از ۳۰ سال تجربه در زمینه تولید شیلنگ آتش نشانی دارد. با توجه به توانایی قوی و فن آوری پیشرفته ، ما می توانیم انواع شیلنگ را برای خود سفارشی کنیم مشتری هاما معدود کارخانه هایی در جهان هستیم که می توانیم نه تنها شیلنگ بلکه دستگاه های بافندگی دایره ای و تجهیزات پشتیبانی کننده تولید کنیم.ما با موفقیت شلنگ با قطر بزرگ و ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت تجهیزات آتش نشانی ، با مسئولیت محدود ، که در سال ۱۹۸۲ تاسیس شد ، بیش از ۳۰ سال تجربه در زمینه تولید شیلنگ آتش نشانی دارد. با توجه به توانایی قوی و فن آوری پیشرفته ، ما می توانیم انواع شیلنگ را برای خود سفارشی کنیم مشتری ها
    ما معدود کارخانه هایی در جهان هستیم که می توانیم نه تنها شیلنگ بلکه دستگاه های بافندگی دایره ای و تجهیزات پشتیبانی کننده تولید کنیم.
    ما با موفقیت شلنگ با قطر بزرگ و دستگاه بافندگی دایره ای با قطر بزرگ با کیفیت بالا تولید کرده و به سطح برتر جهان رسیده ایم.
    ما تصویب و غیره محصولات ما بیش از ۴۰ کشور و منطقه صادر شده است ، شامل اروپا ، ژاپن ، کره و ایالات متحده و غیره
    حدود ۴۵ دقیقه با فرودگاه پودونگ شانگهای با ماشین فاصله دارد. همه کارکنان صمیمانه از همه دوستان داخلی و بین المللی استقبال می کنند ، تا با هم همکاری ، توسعه و پیشرفت کنند!

    بستن
گواهی نامه ها
گواهی نامه
گواهی نامه
گواهی نامه
گواهی نامه
محصولات
شیلنگ دوبل
شیلنگ آتش نشانی EPDM
شلنگ دو روکش NBR
شیلنگ دوپوش TPU
کوپلینگ BS
بافندگی مدور FH300/350/400/450/500
بافندگی مدور FH1000
شلنگ آتش نشانی پوشش TPU
ماشین موازی
اکسترودر آستر شیلنگ
چرخان دو به یک
اکسترودر خوراک سرد