ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۳۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : No.۱۶th Hengpeng Rd, Henghe Industrial Zone, Cixi, Zhejiang, China. Zip: ۳۱۵۳۰۲
  • درباره ما : یکی از بزرگترین تولید کنندگان محصولات آب بندی و نگهداری حرارت در چین است. یک تولید کننده حرفه ای است که در تحقیق ، توسعه ، تولید ، فروش و خدمات واشرهای فلزی ، واشر غیر فلزی ، بسته بندی بافته شده ، ورقه های واشر فشرده ، دستگاه های آب بندی ، محصولات عایق ، محصولات آب بندی هیدرولیک و غیره شرکت می کند.در سیکسی ، نینگبو ، چین مستقر است. و دسترسی راحت به حمل و نقل داشته باشید. کنترل دقیق کیفیت ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یکی از بزرگترین تولید کنندگان محصولات آب بندی و نگهداری حرارت در چین است. یک تولید کننده حرفه ای است که در تحقیق ، توسعه ، تولید ، فروش و خدمات واشرهای فلزی ، واشر غیر فلزی ، بسته بندی بافته شده ، ورقه های واشر فشرده ، دستگاه های آب بندی ، محصولات عایق ، محصولات آب بندی هیدرولیک و غیره شرکت می کند.
    در سیکسی ، نینگبو ، چین مستقر است. و دسترسی راحت به حمل و نقل داشته باشید. کنترل دقیق کیفیت و خدمات متفکر مشتری. کارکنان مجرب ما همیشه برای رسیدگی به شرایط شما و اطمینان از خدمات کامل به مشتری در دسترس هستند. در سال های اخیر ، شرکت ما یک سری تجهیزات پیشرفته ، از جمله دستگاه سیم پیچ کاملا اتوماتیک ، دستگاه های ، دستگاه دو پوسته ، پر از دستگاه ورق را معرفی کرده است. علاوه بر این ، ما گواهینامه را نیز به دست آورده ایم.
    محصولات ما با فروش خوب در تمام شهرها و استانهای اطراف چین به مشتریانی در کشورها و مناطقی مانند ایالات متحده ، اروپا ، خاورمیانه ، آمریکای جنوبی و غیره صادر می شود. ما همچنین از سفارشات استقبال می کنیم. خواه یک کالای به روز از فهرست ما انتخاب کنید یا به دنبال پشتیبانی مهندسی برای برنامه خود باشید ، می توانید با مرکز خدمات مشتری ما درباره نیازهای خود در زمینه تأمین صحبت کنید و برای ما ایمیل ارسال کنید.
    ما تقریباً ۲۰ سال تجربه تولید مواد در زمینه آب بندی و حفظ گرما را ایجاد می کنیم تا طیف کاملی از لوازم جانبی صنعتی را برای آب بندی و حفظ گرما در اختیار شما قرار دهیم.

    بستن
محصولات
واشر حلقه ای BX
واشر حلقه ای RX
واشر حلقه ای هشت ضلعی
واشر حلقه بیضی شکل
واشر اگزوز مسی 1
واشر اگزوز مسی
واشر مسی جامد
واشر حلقه تبر
حلقه مهر و موم IX
واشر حلقه ای لنز
O Rings
واشر لاستیکی چوب پنبه ای