ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۵۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۸ Mingji Road, Jin Wang Industrial Park, Jimo, Qingdao, Shandong, China
  • درباره ما : در سال ۲۰۰۳ تاسیس شد و در منطقه جیمو در این شهر جذاب چینگدائو واقع شده است ، در کنار بزرگراه ملی شماره ۲۰۴ و در فاصله ۱۰ کیلومتری فرودگاه لیوتینگ قرار دارد. کل منطقه بیش از ۱۵۰۰۰ نفر است و ما حدود ۲۰۰ کارمند داریم ، این کارخانه متخصص در ساخت محصولاتی مانند مهر و موم لاستیک و قطعات بافر ، اتصالات انعطاف پذیر برای لوله های مایع و قطعات مهر و موم شده فلزی است که در زمینه هایی مانند لوازم خا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در سال ۲۰۰۳ تاسیس شد و در منطقه جیمو در این شهر جذاب چینگدائو واقع شده است ، در کنار بزرگراه ملی شماره ۲۰۴ و در فاصله ۱۰ کیلومتری فرودگاه لیوتینگ قرار دارد. کل منطقه بیش از ۱۵۰۰۰ نفر است و ما حدود ۲۰۰ کارمند داریم ، این کارخانه متخصص در ساخت محصولاتی مانند مهر و موم لاستیک و قطعات بافر ، اتصالات انعطاف پذیر برای لوله های مایع و قطعات مهر و موم شده فلزی است که در زمینه هایی مانند لوازم خانگی استفاده می شود ، اتومبیل های موتوری ، اتومبیل ، کشتی و ماشین آلات.
    ما تجهیزات و فن آوری پیشرفته ای برای مخلوط کردن لاستیک ، ولکانیزه کردن ، دستگاه کنترل عددی ، کشش و آماده سازی سطح و همچنین تجهیزات بازرسی و آزمایش در اختیار داشتیم که به ارزش تولید سالانه کمک می کند.
    هدف اصلی ما مفهوم توسعه علمی مردم گرا است ، "اخلاق بالاتر از محصول" و "همه برای مشتری و مشتری همه است" اصل اصلی ما است. ما به فرایند توسعه ، طراحی و تولید محصولات خود اختصاص داده ایم تا تقاضای مشتریان. ما تأیید سیستم های کیفیت را تصویب کرده ایم. محصولات ما در بازار آسیا ، اروپا و آمریکا شهرت خوبی کسب کرده اند.
    ما صمیمانه منتظر همکاری و پرسش شما در آینده هستیم.

    بستن