ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۸۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : NO.۹۹۹-۲,JINHAI ROAD,GUANGCHENG,HUANGDAO,QINGDAO CITY, CHINA
  • درباره ما : در سال ۱۹۹۲ تاسیس شد ، یک گروه کارخانه تولید کننده نصب شده از تجهیزات حمل و نقل مواد است.شرکت ما دارای ۲۵۸۰ کارمند ، یک دفتر عمومی ، دو بخش تحقیق فنی ، ۶ کارگاه و کارخانه شعبه ، بیش از ۱۵۶۰ مورد از محصولات برای گزینه در دسترس است.ما به عنوان یکی از تولید کنندگان پیشرو تایر در سرزمین اصلی چین ، در حال بهره برداری هستیم و گام به گام بازار جهانی را با کیفیت خوب و شهرت فوق العاده عالی کسب می ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در سال ۱۹۹۲ تاسیس شد ، یک گروه کارخانه تولید کننده نصب شده از تجهیزات حمل و نقل مواد است.
    شرکت ما دارای ۲۵۸۰ کارمند ، یک دفتر عمومی ، دو بخش تحقیق فنی ، ۶ کارگاه و کارخانه شعبه ، بیش از ۱۵۶۰ مورد از محصولات برای گزینه در دسترس است.
    ما به عنوان یکی از تولید کنندگان پیشرو تایر در سرزمین اصلی چین ، در حال بهره برداری هستیم و گام به گام بازار جهانی را با کیفیت خوب و شهرت فوق العاده عالی کسب می کنیم.
    با توجه به سرعت در حال توسعه ما ، محصولات ما تاج های مختلف اندازه و مشخصات تایرهای ، لاستیک های کامیون ، لاستیک های کشاورزی ، چرخ های بادی ، چرخ های نیمه پنوماتیک ، چرخ های جامد ، کاستورها ، چرخ دستی ها و لوله ها را تاج گذاری می کند. ما کلیه فروش کارخانه شماره یک شیشه در شهر تنگ ژو را در بازار محلی خود انجام می دهیم. در سال ۲۰۰۲ ، با توجه به نیازهای بیشتر و بیشتر بازار بین المللی ، ما شرکت فروش ویژه خود را تأسیس می کنیم تا به مشتریان خارجی خود خدمات صادرات جامع و بهتر ارائه دهیم.
    با شناسایی ، ما محصولات خود را به بیش از ۳۹ کشور جهان صادر می کنیم ، بخش فنی ما در حال توسعه و بهبود محصولات ما برای پاسخگویی به تقاضای مشتریان است.
    به عنوان یک تولید کننده و تاجر ، ما سپاسگزار خواهیم بود اگر شما می توانید در آینده فرصتی برای معرفی محصولات ما به ما ارائه دهید ، تمام توصیه ها و ایده های شما به طور جدی درمان و حل و فصل می شود

    بستن
محصولات
TC1840H
WB7200
WB7801
WB7801T
WB6404
WB6414S
WH9600-1
WB0200
WB1206
WB2200
WB2204-1
WB6414T(85L)